خوش آمدید ورود یا ثبت نام

تبلیغات
Bia2Aroosi
کانال خانوم گل'
Ads Ads

close
Ads
 
امتیاز موضوع:
  • 10 رأی - میانگین امتیازات: 2.7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آب کردن شکم در 6 هفته

کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
246
تاریخ عضویت:
بهمن ۱۳۹۰
مدال ها
مدال برنده مسابقه آشپزیمدال برنده مسابقه هنری

اعتبار: 367


محل سکونت : تهران
ارسال: #1
آب کردن شکم در 6 هفته
تعجب نکنید واقعا می‌توانید ظرف 6 هفته چربی‌های شکمتان را آب کنید به شرط آنکه مطالب ذکر شده در زیر را کاملا مطالعه کرده و مو به مو رعایت کنید. پس اگر به سلامتی بدن و زیبایی آن اهمیت می‌دهید این مطلب را بخوانید تصمیم جدی بگیرید و از همین فردا شروع کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

در بیشتر آقایان و خانم‌هایی که مشکل چربی شکم دارند، یک باور غلط مشترک وجود دارد و آن باور این است که فکر می‌کنند برای از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو، باید حرکات ورزشی مربوط به این نواحی را انجام دهند در حالیکه کاملاً اشتباه است. شما برای از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو باید از تمرینات هوازی استفاده کنید. مثل تمرینات دویدن، پیاده روی تند، دوچرخه ثابت ، تردمیل و...

البته انجام ورزش‌های شکم نیز لازم است اما در درجه دوم اهمیت قرار دارد. در واقع برای آب کردن چربی‌های شکم باید 3 کار را همزمان انجام داد که در ادامه مطلب بیشتر آنها را توضیح میدهیم.

شرط اول: رژیم غذایی

هرگاه اسم رژیم می آید ممکن است در ابتدا چیز سختی به نظر برسد در صورتی که اصلا اینگونه نیست. منظور از رژیم، نخوردن نیست که کاری سخت باشد بلکه رژیم یعنی درست خوردن. لازم نیست خیلی رژیم سفت و سختی را رعایت کنید، چراکه در این برنامه 6 هفته‌ای برای آب کردن شکم از ورزش هم استفاده می‌شود. پس صرفاً کارهای زیر را ظرف این 6 هفته انجام دهید:

اول: سرخ کردنی و روغن را به مدت 6 هفته فراموش کنید.

دوم: از هر نوع ماده قندی مصنوعی مثل آب نبات، قند و شکلات پرهیز کنید.

سوم: مصرف مواد نشاسته‌ای مثل نان، برنج، سیب‌زمینی و... را در حد توان به حداقل رسانده و مصرف آب را به حداکثر برسانید.

چهارم: هنگام گرسنگی سعی کنید بیشتر از میوه و سبزیجات استفاده کنید.

شرط دوم: ورزش هوازی

ورزش‌های هوازی اثرات بسیار مفیدی در سلامت قلب و عروق دارند وهمچنین باعث از بین بردن چربی‌های بدن می شوند. ما در این برنامه 6 هفته‌ای بیشتر نیازمند اثرات چربی‌سوزی آنها هستیم.

در این 6 هفته کافی است شما حداقل هفته‌ای 5 روز به مدت یک ساعت ورزش‌های هوازی انجام دهید. اگر در ابتدای کار روزی یک ساعت برایتان دشوار است از روزی 15 دقیقه شروع کنید و هر یک تا دو روز یکبار مقدار آن را 5 تا 10 دقیقه افزایش دهید تا به روزی یک ساعت برسید. از تمام ورزش‌های هوازی به منظور چربی‌سوزی در این برنامه 6 هفته‌ای می‌توان استفاده کرد ، اما ورزش‌هایی که کارایی بهتری برای چربی‌سوزی شما دارد عبارتند از: پیاده روی خیلی تند، دویدن آرام، تردمیل و دوچرخه‌ثابت.

شرط سوم: تمرینات شکم

هدف این قسمت از برنامه این است که عضلات شکم شما فرم زیبایی بگیرند و قوام آنها افزایش یابد. بنابراین وقتی چربی‌های شکم شما (توسط رژیم غذایی وبرنامه ورزشی هوازی) آب شدند، عضلات زیر آنها فرم یافته و زیبا می‌شوند و این همان چیزی است که بنام عضلات 6 تکه ای شکم یا Six Packs نامیده می‌شود. پس برای قوام گرفتن و زیبا کردن عضلات شکم هفته‌ای 4 نوبت و در هر نوبت تمرینات زیر را انجام دهید:

1. دراز و نشست: روی زمین به پشت دراز بکشید در حالیکه دست‌هایتان پشت سر است، از کمر خم شده و تا حدی بالا بیایید که آرنج‌تان به زانوهایتان که خم هستند بخورند. این حرکت را هر جلسه 3 نوبت و در هر نوبت حداقل 20 تکرار انجام دهید.

2. پا دوچرخه: روی زمین دراز بکشید، دست ها پشت سر، زانو خم و ساق موازی با سطح زمین باشد. سپس حرکاتی شبیه به دوچرخه سواری را در هوا با پاها انجام دهید. این حرکت را نیز هر جلسه 3 نوبت و هر نوبت 3 دقیقه انجام دهید.

3-بالا آوردن پاها در حالت خوابیده: در حالت خوابیده به پشت پاهایتان را به صورت مستقیم بالا بیاورید تا حدی که استخوان باسن از زمین بلند شود. سپس به آرامی پاها را به موقعیت اول برگردانید. این حرکت را نیز هر جلسه 3 نوبت و در هر نوبت حداقل 20 تکرار انجام دهید.



با انجام دقیق برنامه‌های بالا مطمئن باشید که ظرف 6 هفته و چه بسا کمتر، چربی‌های شکم را به میزان زیادی از دست خواهید داد و این موضوع را به وضوح در سایز دور کمر شلوارتان مشاهده خواهید کرد.

شاید بسیاری از شما عزیزان از دست دادن چربی شکم و پهلو برایتان بیشتر از جنبه زیبایی مهم باشد اما چیزی که اهمیت بیشتری دارد مسئله سلامتی است تا زیبایی. اگر شما چربی‌هایتان را از بین نبرید رفته‌رفته و با افزایش سن نه تنها از بین بردن آن ها سخت‌تر می‌شود بلکه خطر ابتلا به بیماری‌های زیادی مثل دیابت، فشار خون، بیماری قلبی، سرطان و... در شما افزایش می‌یابد. پس از همین فردا شروع کنید، اراده به خرج دهید، مصمم و جدی باشید تا به نتیجه برسید.
۱۳-۵-۱۳۹۱, ۰۳:۴۵ عصر
یافتن سپاس نقل قول
کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
135
تاریخ عضویت:
شهريور ۱۳۹۱
مدال ها

اعتبار: 19


محل سکونت :
ارسال: #2
RE: آب کردن شکم در 6 هفته
ی از چربی های اضافه در پهلو ها
با ترفندهای ساده برای مصرف (سوزاندن) ۱۰۰ کالری در روز، می توان در سال حدود ۴٫۵ کیلو، لاغر شد. کاهش وزن به راحتی با سوزاندن حدود ۱۰۰ کالری در روز انجام می شود. متخصصان تغذیه بر این باورند که برای موفقیت در این راه، لازم نیست از رژیم های غذایی سفت و سخت استفاده کنید. بلکه با اندکی تغییر در روند زندگی، می توان در طول عمر، از داشتن اندامی زیبا ،لذت ببرید.


تنها یک مانع وجود دارد. شما برای رسیدن به این موفقیت، فقط لازم است به این تغییرات پایبند باشید. اگر یک روز از آن پیروی نکردید، مهم نیست. اما حتماً توجه داشته باشید که روز دوم ادامه آن را از سر بگیرید. قبل از آنکه زمان از دست برود، باید آن را جبران کنید. تغییرات کوچک خود بخود ،ایجاد می گردند.
یک فرمول ساده
اگر روزانه ۱۰۰ کالری از دست بدهید. با کم خوردن غذا و یا به روش سوزاندن کالری، آنگاه در پایان یک سال باید ۵ کیلوگرم لاغر شوید. این یک فرمول ساده ریاضی است. در صورتی که کالری بیشتری بسوزانید ، در آن صورت لاغر می شوید.
بیایید یک محاسبه ساده انجام دهیم. ۴۳۰گرم چربی، معادل ۳،۵۰۰ کالری دارد. از دست دادن ۱۰۰ کالری روزانه در طول یک سال، برابر ۳۶،۵۰۰ کالری می شود که معادل ۵کیلوگرم چربی خالص است. شما می توانید کاهش وزن خود را تا ۱۰کیلوگرم در سال، با از دست دادن ۱۰۰ کالری بیشتر از طریق رژیم غذایی، انجام دهید.
پیروی از تغذیه مناسب و کم کالری، به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید و سلامتی شما را تضمین می کند. انتخاب غذای مناسب به همراه استفاده از سبزیجات و میوه جات، حبوبات، غلات سبوس دار، پروتئین بدون چربی، محصولات لبنی کم چرب، انرژی کافی در طول روز را به بدن رسانده و باعث می شود بر گرسنگی خود غلبه کنید و در نتیجه کمتر میل به غذا خوردن خواهید داشت. این قدم دیگری در جهت کاهش وزن است. ابتدا وزن کم خواهید کرد و همین شرایط را ادامه خواهید داد.
راههای ساده برای سوزاندن ۱۰۰ کالری
در اینجا به معرفی چند راه ساده و سریع، برای سوزاندن ۱۰۰ کالری انرژی در روز، می پردازیم.
۱- یک دستگاه قدم شمار بخرید و در روز بیشتر از ۲۰۰۰ بار، گام بردارید، تقریباً یک مایل ، در این صورت، ۱۰۰ کالری انرژی می سوزانید.
۲- هنگامی که به گردش می روید، ۲۰ دقیقه بیشتر پیاده روی کنید.
۳- ۱۰ دقیقه در روز، آرام بدوید.
۴- روزانه برای فعالیت های خانه داری، ۳۰ دقیقه بیشتر وقت بگذارید.
۵- زمانی در حدود ۲۰ دقیقه را برای هرس کردن علف های هرز یا گلکاری در باغچه اختصاص دهید.
۶- روزانه ۱۳ دقیقه دوچرخه سواری کنید.
۷- در روز ۱۸ دقیقه پله ها را بالا و پایین بروید.
۸- حدود ۱۵ دقیقه طناب بزنید.
۹- روزانه در حدود ۱۵ دقیقه، شنا کنید.
۱۰- روزانه در حدود ۲۰ دقیقه، برقصید.
۱۱- برای جمع آوری چمن های هرس شده، ۲۰ دقیقه وقت صرف کنید.
۱۲- ماشین تان را بشویید.
۱۳- برای ۱۵ دقیقه در اتاق نشیمن، به کمک یک فیلم ویدئویی ورزش، تمرین کنید.
چگونه می توان ۱۰۰ کالری را از برنامه غذایی روزانه کم کرد؟
و در اینجا چند ترفند برای حذف کالری اضافه از غذاهایی که مصرف می کنید، ارائه می شود.
۱۴- برای صبحانه از خانواده غلات با فیبر زیاد، به جای شیرینی های گرانولا استفاده کنید.
۱۵- از خردل یا سس مایونز کم چرب، برای ساندویچ های خود استفاده کنید.
۱۶- به جای شیرینی و چیپس ، میوه تازه بخورید.
۱۷- از سودا و نوشابه های بدون قند استفاده کنید.
۱۸- شربت ، بستنی میوه ای یا بستنی های کم چرب به جای بستنی های پر چرب و حجیم مصرف کنید.
۱۹- به جای روغن های خوراکی معمولی، از دو قاشق غذا خوری مارگارین یا کره کم چرب استفاده کنید.
۲۰- پاستای خود را با سس گوجه فرنگی، مزه دار کنید.
۲۱- سعی کنید روی سالاد خود، از پنیرهای کپک زده (blue cheese) استفاده نکنید.
۲۲- به جای لیوان های بزرگ نوشیدنی ، نوشابه های کوچکتر را سفارش دهید.
۲۳- از کنسروهای تن ماهی با نگهدارنده آب به جای کنسروهای مملو از روغن استفاده کنید.
۲۴- بسته های کوچک شکلات را ، بجای قطعات بزرگ شکلات ، مصرف کنید.
۲۵- پیتزای سبزیجات را ، به جای پیتزای مخصوص پر از گوشت، سفارش دهید.
۲۶- به جای غذای اصلی کامل و پرچرب از میان وعده های سبک، استفاده کنید.
۲۷- روی پاپکورن ، کره اضافه نریزید.
۲۸- برای تهیه ساندویج خود، از نان های سبوس دار ، استفاده کنید.
۲۹- از مزه رویه خشک و برشته پای و شیرینی ها لذت ببرید.
۳۰- حداقل ۳تا۴ قاشق از غذای داخل بشقاب را، نخورده باقی بگذارید.
۳۱- از ریختن آب گوشت بر روی پوره سیب زمینی، خودداری کنید.
۳۲- در ساندویچ های خود ، تنها یک طرف نان را نوش جان کنید.
۳۳- از ریختن پنیر بر روی ساندویج و همبرگر خود خودداری کنید.
۳۴- برای مزه دار کردن سالاد، به جای چاشنی های معمولی از چاشنی های کم چرب استفاده کنید.
۳۵- تنها نیمی از چاشنی موجود در بسته را، بر روی سالاد بریزید.
۳۶- به جای نان های شیرین از نان جو سبوس دار استفاده کنید.
۳۷- به جای کره و یا مارگارین، بر روی نان خود، مربا بمالید.
۳۸- به جای سیب زمینی سرخ کرده، از سالاد در کنار غذای خود، به عنوان مخلفات غذا، استفاده کنید.
۳۹- شیرهای کم چرب را به جای شیرهای پرچرب بنوشید.
۴۰- نیم پیمانه کمتر از همیشه، پاستا یا برنج بخورید
۴۱- پوست مرغ را قبل از مصرف ، جدا کنید.
۴۲- از گوشت راسته بدون چربی ، به جای گوشت های پرچرب استفاده کنید.
۴۳- دسر خود را با دیگران قسمت کنید.
۴۴- به جای شربت آب میوه های طبیعی بنوشید.
۴۵- هنگام سرخ کردن تخم مرغ یا گریل کردن ساندویج، از کمترین میزان کره یا مارگارین استفاده کنید.
۱۸-۷-۱۳۹۱, ۰۹:۳۶ صبح
یافتن سپاس نقل قول


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اب کردن شکم در 6 هفته ava joon 1 1,646 ۱۹-۲-۱۳۹۱ ۰۷:۴۵ عصر
آخرین ارسال: fafamm


ّبرگزیده مردمی ششمین جشنواره وب ایران در بخش خانواده و کودک
Top of Page
کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نبوده و تمامی حقوق متعلق به © انجمن خانوم گل می باشد