تبلیغات
تشریفات مجالس خدمات عروسی

امتیاز موضوع:
  • 26 رای - 2.77 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اعترافات خانوم گل های رژیمی
#31

دور مچ رو فراموش کردی بگیuhum
قد 169 با دور مچ 16 وزن 61 منسب هست(وزن سلامتی) هسا البته
اگه دور مچت 15 باشه حدود 2.5 کیلو اضافه داریuhum
[/quote]

دور مچمو نمیدونم با خط کش الان گرفتم 14 . من الان تو یه سایت محاسبه وزن رفتم گفته وزن ایده آل شما 55 من که می میرم :confused: من استخونبندیم تقریبا درشته
دور مچ 14 افرادی با استخوان بندی ریز هستن دور مچتو اشتباه وارد کردی با متر اندازه بگیرuhum
پاسخ }
#32
ممنونم paradise عزیزمDan:thankyou:
همرو یادداشت کردم یه سالنامه سلامت هم گرفتم که کالری غذاها و میوه ها رو نوشته + مدت زمانی که برای سوزوندن اون مقدار کالری باید پیاده روی کنیم از فردا باید شروع کنم
بابت راهنمایی هاتون ممنون
خواهش عزیزم
افرین به ارادت
هر سوالی داشتی هم بپرس اگر بتونم کمک کنم خوشحال میشمClap
کالری ورزش ها مثل پیاده روی رو باید کالری منفی در نظر بگیری مثال میزنم:

کالری مصرفی صبح تا شب:1400
ورزش:-250
کالری امروز:250-1400
کار ما شاید این است که میان گل نیلوفر و قرن پی آواز حقیقت بدویم



http://hasti-sr.niniweblog.com/ وبلاگ هستی جونم

پاسخ }
گوناگون از وب
loading...
تشریفات مجالس خدمات عروسی
#33
بچه ها من فقط می خوام پهلو کم کنم و شیمک؟
منم می تونم بازی باشم؟
قدم 163-وزنم 52-دور مچم هم فکر کنم 14

مریم جان به نظر من شما همراه رژیم هولاهوپ بخر من 6 ساننت دور کمرم کم شد بعد هم که رژیم گرفتم و امروز روز اخرم شکم دیگه ندارم ولی برای باریک شدن کمرم باز از فردا حلقه هولاهوپ میزنم خیلی اثر دارهuhum

راه دوم پیاده روی هست
روغن سیر همه عطاری ها دارن با اون شکمتو چرب کن بعد یه پلاستیک فریزری ببند دورش و باچیزی مثل شال کمرتو ببند و بعد 45 تا 1 ساعت برو پیاده روی یا خرید یا ...
هیچ ورزشی مثل دو و پیاده روی موثر نیستClap
بدان که بهترين ارتباط، آن است که عشق شما به هم، از نياز شما به هم سبقت گيرد
پاسخ }
#34
ثبت نام:
paradise:168/16/60.600
gisoo:160/14/52
mahshid:169/16/56
sanam:168/18/80
soheila.aida:150/16/63
shima:174/18/76
maryam goli:163/52/14

من وزن ایده ال همه دوستانی که ثبت نام کردن رو حساب میکنم تا ببینیم هر کسی چقدر با وزن سلامتیش فاصله دارهuhum
دوست دارم انقدر قدرت داشته باشم تا انچه در درون هستم را زندگی کنم
[عکس: qBcfp3.png]
پاسخ }
#35

تاثیر یک رژیم غذایی و یا تمرینات ورزشی تنها زمانی قابل پیگیری و نظارت می بـاشنـد کـه شمـا اطـلاعات کـافـی از شاخـص هـای مـورد اسـتفاده در تعیین وضعیت جسمانی در اخـتـیـار داشـتـه باشـیـد.
در زیر به مهمترین این شاخص ها توجه کنید:

BMR چیست؟

BMR مخفف عبارت انگلیسی Basal Metabolic Rate یعنی میزان متابولیسم پایه می باشد. BMR معیاری برای ارزیابی مقدار کالری مورد نیاز بدن می باشد.BMR عددی است که نشان دهنده ی مقدار کالری است که باید روزانه توسط فرد استفاده شود.

نحوه محاسبه BMR

برای محاسبه ی BMR به 4 پارامتر نیاز است که عبارتند از : وزن(weight) ، قد (height) ، سن(age) و جنسیت.
با توجه به پارامترهای بالا مشاهده می شود که BMR بر خلاف BMI به جنسیت و سن وابسته است. برای محاسبه ی BMR باید از روابط زیر استفاده شود:

در زنان :[ BMR= 655 + [9.6 x Weight(kg) ] + [1.8 x Height(cm) ] – [4.7 x Age
در مردان :[ BMR= 66 + [ 13.7 x Weight(kg) ] + [ 5 x Height(cm) ] – [ 6.8 x Age

(فرمول محاسبه ی BMR برای زنان و مردان)

همان طور که مشاهده می کنید رابطه ی محاسبه ی BMR برای زنان و مردان متفاوت است چراکه مقدار نیاز بدن زنان و مردان به انرژی متفاوت است.

مثلا در مردی که دارای 80 کیلوگرم وزن ، 170 سانتی متر قد ، 25 سال سن دارد BMR به صورت زیر محاسبه می شود:
BMR = 66+ [ 13.7 x 80 ] + [5 x 170 ] – [6.8 x 25] = 1842

یعنی چنین مردی روزانه به 1824 کالری انرژی نیاز دارد.

این در حالی است که مقدار BMR برای زنی با همین شرایط برابر 1611 خواهد بود. یعنی نیاز یک مرد به انرژی بیش از یک زن است، زیرا با شرایط جسمی و سنی یکسان BMR یک مرد از یک زن بیشتر است.

وزن ایـده آل بدن: شاخصی می بـاشد که وزن ایده آل و مطـــلوب شما را تعیین می کند. بـرای بـدسـت آوردن این شاخص چندین فرمول وجود دارد:

فرمول اول:

· مردان : [(152.4 - قد (سانتیمتر)) * 0.91] + 50
· زنان : [(152.4 - قد (سانتیمتر)) * 0.91] + 45.5

فرمول دوم:

· مردان: 48 + ( 2.7 به ازای هر 2.5 سانتی متر بالای 150 سانتی متر قد)
· زنان: 45 + ( 2.8 به ازای هر 2.5 سانتی متر بالای 150 سانتی متر قد)

فرمول سوم (برای جثه های متوسط):

· مردان: [ ( 150-قد ) * 1.1 ] + 48
· زنان: [ ( 150-قد ) * 0.9 ] + 45

فرمول چهارم:

عدد 100 را از قد خودتان کسر کنید عدد بدست آمده وزن پایه می بـاشد. بـرای بـدست آوردن وزن ایده آل خود زنان میبایست %15 و مردان %10 از وزن پایه خود را کم کنند.


شاخص توده بدن(BMI)

شاخصی است که می تـوان از طریق آن پی ببرید که تا چه اندازه تناسب اندام دارید فرمول آن این چنین است:


مجذور قد(متر) / وزن(کیلوگرم) =BMI

شاخص بدست آمده را با داده های زیر تطابق دهید:

BMI<18.5 ............... کمبود وزن شدید
BMI<20 ...............کمبود وزن و یا ورزشکار
BMI<20-22 ............... وزن ایده آل
BMI<22-25 ................وزن طبیعی
BMI<25 ...............چاقی اندک
BMI<27 ................چاقی متوسط
BMI<30 ................چاقی شدید
BMI<40 .................چاقی مفرط و بیمارگونه
دوست دارم انقدر قدرت داشته باشم تا انچه در درون هستم را زندگی کنم
[عکس: qBcfp3.png]
پاسخ }
#36
http://www.novindiet.com/HealthTools.aspx

لینک جالبی هست میتونین شاخص و میزان کالری مصرفی روزانتون رو محاسبه کنینClap
دوست دارم انقدر قدرت داشته باشم تا انچه در درون هستم را زندگی کنم
[عکس: qBcfp3.png]
پاسخ }
گوناگون از وب
loading...
تشریفات مجالس خدمات عروسی
#37
من 20 شدمClap
[عکس: countdown.php?width=500&height=160&bg=56...married in]
پاسخ }
#38
قد:168
وزن:74
دور مچ14uhum:uhum
پاسخ }
#39
من 23 شدمhih
پاسخ }
#40
اینم محاسبات بنده دیگه ببینم این هفته تا 14 ام هر کی چقدر وزن کم میکنهClap


فایل‌های پیوست عکس(ها)
   
دوست دارم انقدر قدرت داشته باشم تا انچه در درون هستم را زندگی کنم
[عکس: qBcfp3.png]
پاسخ }
گوناگون از وب
loading...
تشریفات مجالس خدمات عروسی