خوش آمدید ورود یا ثبت نام

تبلیغات
Bia2Aroosi
کانال خانوم گل'
Ads Ads

close
Ads
 
امتیاز موضوع:
  • 17 رأی - میانگین امتیازات: 2.94
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

افزايش قواي جنسي با اين 10 ماده غذايي

مدیر بازنشسته

****
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
451
تاریخ عضویت:
خرداد ۱۳۹۰
مدال ها

اعتبار: 747


محل سکونت : ahvaz
ارسال: #1
Personal عوامل افزایش دهنده نیروی جنسی
عوامل افزایش دهنده نیروی جنسی



ویتامین A؛ این ویتامین از ویتامین های محلول در چربی است كه نقشی اساسی را در تولید مثل ایفا می كند. این ویتامین در هویج، كلم، شلغم، اسفناج، بروكلی، كاهو، فلفل قرمز و انبه یافت می شود.

ویتامین های گروه B؛ از ویتامین های گروه B، تیامین(B1)، ریبوفلاوین (B2) و نیاسین (B3) بسیار حایز اهمیت می باشند. البته ویتامین های B5، B6، B12 نیز برای كاهش استرس و تنظیم مقدار هورمون های بدن لازم هستند. ویتامین B3 (نیاسین) باعث اتساع عروق شده و گردش خون را بهبود می بخشد. این ویتامین همچنین باعث ساخته شدن هورمون های جنسی می گردد. مصرف نیاسین نیم ساعت قبل از فعالیت جنسی، هیجان جنسی را افزایش می دهد.ویتامین B6 از افزایش میزان پرولاكتین كه خود باعث كاهش میل جنسی می شود، جلوگیری می كند. همچنین باعث افزایش باروری در زنان می گردد. ویتامین B12 در مردانی كه اسپرم كافی ندارند، موثر است. منابع سرشار از ویتامین های گروه B عبارت اند از نان و غلات سبوس دار، تخم مرغ، حبوبات (نخود و لوبیا و..)، محصولات سویا، ماهی سالمون و دیگر ماهی های آزاد، آجیل، بروكلی، گوشت كم چرب و موز.موز دارای آنزیم بروملین (Bromelain) است كه در افزایش میل جنسی مردان موثر است. همچنین سرشار از پتاسیم و ویتامین های گروه B می باشد.باید توجه داشت كه مصرف نوشیدنی های الكلی باعث از بین رفتن ویتامین های گروه B می شوند.

ویتامین C؛ ویتامین C جهت عملكرد سالم غدد جنسی لازم است. همچنین اسپرم ها را در برابر اثر رادیكال های آزاد كه باعث چسبیدن و عدم تحرك آن ها می شود، محافظت می كند. ویتامین C احتمال بارور شدن تخمك توسط اسپرم را افزایش می دهد. منابع سرشار از این ویتامین انواع مركبات، توت فرنگی، كیوی، هلو، انبه، گوجه فرنگی و سبزیجات برگ سبز می باشد.

ویتامین E؛ ویتامین E به تولید هورمون های جنسی كمك كرده و گردش آن ها را بهتر می كند. همچنین اكسیژن لازم برای اندام های تناسلی را فراهم کرده و باعث بهبود استقامت جنسی و رسیدن به ارگاسم (اوج لذت جنسی) می شود. این ویتامین در لقاح سلول تخم موثر است. ویتامین E در مغزها، حبوبات، غلات سبوس دار، میوه ها و سبزیجات یافت می شود.

روی Zn؛ روی از آنتی اكسیدان هایی است كه باعث عملكرد صحیح غده فوق كلیه می شود. روی برای تولید هورمون تستوسترون (مردانه) و افزایش تعداد اسپرم لازم است. همچنین باعث افزایش استقامت جنسی می شود و احساس خستگی را از بین می برد. در ضمن اسپرم را در برابر باكتری های واژن محافظت می كند. مقدار مورد نیاز روی، 40 میلی گرم در روز می باشد. روی در تخمه كدو تنبل، تخمه گل آفتابگردان، سیر و اسفناج یافت می شود.

منیزیمMg؛ منیزیم استقامت ماهیچه ها را افزایش می دهد و باعث افزایش تمدد اعصاب (Relaxation) می گردد. همچنین باعث فعال شدن آنزیم های لازم برای متابولیسم كربوهیدرات ها و پروتئین ها می شود. كمبود منیزیم باعث كاهش اكسیژن رسانی به بافت های ماهیچه ای می گردد. منابع غنی از منیزیم آجیل و غلات سبوس دار می باشند.
اسیدهای چرب ضروری؛ اسیدهای چرب ضروری در تولید هورمون های جنسی نقش دارند و همچنین به ذخیره ی ویتامین های محلول در چربی مثل D ،E و K كمك كرده و فرد را از نظر جنسی فعال نگه می دارند. اسیدهای چرب ضروری در ماهی ها، دانه كتان، كنجد، بادام، جوانه گندم و كدو تنبل به وفور یافت می شود.

دی هیدرو اپی آندوسترونDHEA) Dihydroepiandostron)؛ هورمونی است كه توسط غدد فوق كلیوی ترشح می شود. محققان معتقدند DHEA به تقویت سیستم ایمنی بدن كمك می كند و باعث كاهش استرس و بهبود خلق و خو می گردد. DHEA را نمی توان از طریق مواد غذایی تامین كرد و باید مكمل های DHEA مصرف شود. این مكمل به عنوان افرودیت (داروی موثر بر میل جنسی) مصرف می شود و دارای عوارض جانبی است. پس توصیه می گردد تجویرآن توسط پزشك صورت گیرد. البته هیچ دلیلی بر اثبات اینكه این مكمل ها صددرصد موثر واقع می شوند، وجود ندارد، ولی بسیاری از مردم معتقدند كه این تركیبات، موثر هستند. آثار سوء این مكمل ها عبارتند از: سردرد، اختلال بینایی و حتی نابینایی و اختلالات جنسی دراز مدت.

اسید فولیك؛ اسید فولیك از ایجاد نقایص مادرزادی جلوگیری می كند و باروری را بهبود می بخشد. همچنین باعث افزایش تعداد اسپرم می شود. فقدان هیستامین در بدن با اختلالات جنسی مرتبط است و اسید فولیك در تولید هیستامین نقش موثری دارد. اسید فولیك در سبزیجات برگ سبز، نان سبوس دار، مغزها، جوانه ها، پرتقال، گریپ فروت، جگر، دل و قلوه ماكیان و حبوبات یافت می شود.

سلنیوم؛ سلنیوم آنتی اكسیدانی است كه بدن را در برابر اثر رادیكال های آزاد محافظت می كند. همچنین در كاهش نقایص مادرزادی و افزایش تعداد اسپرم در مردان موثر می باشد. سلنیوم در گوشت قرمز، ماهی تن، ماكارونی و نان سبوس دار یافت می شود.

ورزش؛ ورزش باعث می شود كه گردش هورمون ها در بدن به راحتی انجام گیرد. افرادی كه ورزش می كنند، انرژی بیشتری داشته و در نتیجه از نظر جنسی فعال تر هستند.
به طور خلاصه می توان گفت كه برای افزایش توانایی جنسی باید تغذیه سالم داشته باشید و در صورت نیاز از مكمل ها استفاده نموده و ورزش كنید.
امضای pari
[تصویر:  20130612022241_20130120225740_2012122301...2_jpg3.jpg]

به سلامتی مادر بخاطر اینکه همیشه از غمهامون شنید اما هیچوقت از غمهاش نگفت
به سلامتی لرزش دستهای پیر پدر
۷-۳-۱۳۹۱, ۰۷:۵۹ عصر
یافتن سپاس نقل قول
1 کاربر از pari به دلیل این ارسال سپاس کرده.
sara jon joni
مدیر بازنشسته

****
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
451
تاریخ عضویت:
خرداد ۱۳۹۰
مدال ها

اعتبار: 747


محل سکونت : ahvaz
ارسال: #2
Restart-1 عوامل افزایش دهنده نیروی جنسی
افزايش قواي جنسي با اين 10 ماده غذايي

در اينجا 10 ماده غذايي را به شما معرفي مي كنيم كه علاوه بر اينكه مصرف آنها تضمين كننده سلامتي شماست، براي داشتن يك فعاليت جنسي سالم نيز مفيد خواهد بود.

1- كرفس:
شايد باورتان نشود اما اين سبزي يكي از بهترين خوردني ها جهت تقويت قواي جنسي است. زيرا مملو از آندروژن مي باشد. آندروژن هورموني است كه در بدن ترشح مي شود و در فعاليت جنسي نقش دارد. بهتر است كرفس را خام ميل كنيد.

2- صدف خوراكي:
صدف سرشار از روي است. اين ماده جهت ساخته شدن اسپرم و تستسترون (هورمون مردانه) ضروري است. علاوه بر اين صدف حاوي دوپامين است، هورموني كه تمايل جنسي را افزايش مي دهد.

3- موز:
موز حاوي آنزيم بروملين (Bromelain) است. دانشمندان معتقدند اين آنزيم مي تواند ناتواني جنسي را در مردان درمان كند. علاوه بر اين موز مقدار زيادي پتاسيم و انواع ويتامين B چون ريبوفلاوين در خود دارد كه به بالارفتن ميزان انرژي در بدن كمك مي كند.

4- بادام:
بادام منبعي غني از اسيدهاي چرب ضروري است. درواقع اسيدهاي چرب ضروري، ماده اصلي براي ساخته شدن هورمون هاي مردانه اند. علاوه بر اين بوي بادام، يك رايحه آرامش بخش است كه مي تواند در كاهش استرس موثر باشد. بهتر است بادام را بونداده و بدون نمك و شكر ميل كنيد.

5- انبه، هلو و توت فرنگي:
منابعي غني از ويتامين C مي باشند و به بالارفتن ميزان انرژي كمك مي كند.

6- تخم مرغ:
سرشار از ويتامين B6 و B5 است. اين دو نوع ويتامين به تعادل هورموني در بدن كمك مي كنند و با اثرات مضر استرس مقابله مي كنند. در طب سنتي توصيه شده است براي بالارفتن توانايي جنسي، تخم مرغ را درست قبل از فعاليت جنسي ميل كنيد.

7- سير:
گرچه به دليل بوي ناخوشايند سير، ناچاريد پس از خوردن آن براي مدت ها برگ نعنا در دهان بجويد اما فوايد سير به زحمتش مي ارزد. اين ماده غذايي يكي از بهترين و مفيدترين مواد غذايي براي بالابردن قواي جنسي است.

8- جگر:
يك منبع فوق العاده از گلوتامين (نوعي سوخت سلولي) است كه مي تواند كارايي دستگاه ايمني بدن را بهبود بخشد. اگر تنها مقدار كمي جگر به رژيم غذايي خود بيفزاييد، از انرژي بالايي برخوردار خواهيد بود.

9- انجير:
مملو از اسيدهاي آمينه است. در طب سنتي از اين ماده به عنوان تقويت كننده قواي جنسي نام برده شده است.

10- شكلات:
شكلات حاوي تئوبرومين (Theobromine)، نوعي آلكالوئيد است كه بسيار شبيه به كافئين مي باشد و اثري نشاط آور دارد. علاوه بر اين، فنيل اتيلامين (Phenylethylamin) دارد كه گمان مي رود در انسان حس خوشايندي به وجود مي آورد. شكلات سياه و بدون افزودني، مقدار زيادي آنتي اكسيدان در خود دارد كه علاوه بر اينكه براي سلامتي كلي بدن بسيار مفيد است، نيروي جنسي زيادي را نيز در افراد به وجود مي آورد.
امضای pari
[تصویر:  20130612022241_20130120225740_2012122301...2_jpg3.jpg]

به سلامتی مادر بخاطر اینکه همیشه از غمهامون شنید اما هیچوقت از غمهاش نگفت
به سلامتی لرزش دستهای پیر پدر
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۱-۴-۱۳۹۱ ۰۱:۱۰ صبح، توسط pari.)
۸-۳-۱۳۹۱, ۰۳:۰۵ عصر
یافتن سپاس نقل قول
3 کاربر از pari به دلیل این ارسال سپاس کرده.
saharnaz63, but_magic, sara jon joni



ّبرگزیده مردمی ششمین جشنواره وب ایران در بخش خانواده و کودک
Top of Page
کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نبوده و تمامی حقوق متعلق به © انجمن خانوم گل می باشد