خوش آمدید ورود یا ثبت نام

تبلیغات
Bia2Aroosi
کانال خانوم گل'
Ads Ads

close
Ads
 
امتیاز موضوع:
  • 13 رأی - میانگین امتیازات: 2.69
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

*برای چاق هایی که حوصله رژیم گرفتن ندارند*

کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
777
تاریخ عضویت:
مهر ۱۳۹۰
مدال ها

اعتبار: 1544


محل سکونت : در همین نزدیکی
ارسال: #1
Ksmiletris *برای چاق هایی که حوصله رژیم گرفتن ندارند*
ذهن انسان مي‌تواند، منشا رقم‌‌خوردن اتفاقات عظيمي باشد. ذهن انسان اين قابليت را دارد كه با يك سري تدابير در برخي روندهاي طبيعي بدن تغيير ايجاد كند؛ از جمله در نوع و ميزان غذاخوردن. مثلا شايد براي‌تان اتفاق افتاده باشد كه يك مرتبه بي‌دليل از غذايي بدتان بيايد. اين همان قابليت جادويي مغز است كه مي‌توان براي لاغري از آن استفاده كرد. مي‌توانيد در عرض 8 هفته بدون هيچ كار خاصي 2‌كيلو لاغر شويد. كافي است دستورات جادويي اين صفحه را اجرا كنيد. جادوي لاغري ذهن شما بدون آن‌كه خودتان متوجه باشيد تاثير خواهد كرد.


خودتان را هيپنوتيزم كنيد

آنچه را در آخرين وعده غذايي خورده‌ايد به‌خودتان يادآوري كنيد و كمي خجالت بكشيد! روان‌شناسان دانشگاه «بيرمنگام» دريافته‌اند، فكر كردن به آخرين وعده غذايي حتي 3‌ساعت بعد از آن، اشتها به وعده غذايي بعدي را كم كرده و در نتيجه با كاهش كالري دريافتي باعث كاهش وزن مي‌شود. اگر ساعت 3 بعدازظهر اين تمرين را انجام دهيد شرمندگي غذاي مفصل ناهار باعث مي‌شود ديگر سراغ بيسكويت‌هاي داخل كشو نرويد.

لاغري ناخودآگاه: با نخوردن ميان وعده‌هاي شيرين بعد از‌ ظهرها 259 كالري كمتر دريافت خواهيد كرد.


به سمت نور حركت كنيد

اگر در محيط پر نور باشيد لاغرتر خواهيد بود! متخصصان روان‌شناسي معتقدند، اگر شما در نور طبيعي روز بيرون از منزل باشيد لاغرتر خواهيد شد به‌خصوص اگر موقع ظهر يا در روزهاي آفتابي مدت زمان بيشتري را خارج از خانه باشيد. علت اين است كه در فصل زمستان و وقتي روزها كوتاه‌تر هستند سطح سروتونين (ماده‌اي كه عامل ايجاد حس و حال خوب است) پايين‌ مي‌آيد. در نتيجه تمايل به خوردن قندهاي ساده و شيرين به‌شدت افزايش پيدا مي‌كند چون اين قندها به‌طور مقطعي سطح سروتونين را بالا مي‌برند اما از طرف ديگر باعث چاقي هم مي‌شوند. حالا اگر مدت زمان بيشتري در معرض نور آفتاب باشيد سطح سروتونين متعادل‌تر شده و تمايل به خوردن شيريني هم در شما كاهش مي‌يابد.

لاغري ناخودآگاه: با قدم زدن در روشنايي روز هم سلامت قلب خود را تضمين مي‌كنيد و هم اين‌كه 260 كالري كمتر دريافت خواهيد كرد.




به غذاي خود ريتم بدهيد

هر چه طعم‌دارتر خوردني‌تر! متخصصان تغذيه معتقدند، هرچه طعم‌‌هاي بيشتري را با هم تركيب كنيد هيپوتالاموس مغز بيشتر تحريك شده و يك نوروپپتيد به‌نام واي (Y) توليد مي‌كند. اين هورمون مسئول افزايش اشتهاست اما وقتي غذاي شما طعم ساده‌تري داشته باشد تمايل به بيشتر خوردن غذا كمتر مي‌شود. يكي از بهترين كارها خوردن تخم مرغ آب‌پز با اسفناج با حداقل ادويه يا بدون ادويه موقع صبحانه است. براي ناهار مي‌توان سالاد اسفناج و مرغ پخته خورد و براي شام هم يك بشقاب كوچك پاستا گزينه مناسبي است.

لاغري ناخودآگاه: با خوردن غذاهاي با ادويه و طعم ملايم‌تر و ساده‌تر، هم معده‌تان از شما تشكر خواهد كرد و هم 235 كالري كمتر دريافت خواهيد كرد.


تلويزيون را خاموش كنيد

تحقيقات نشان داده، تماشاي تلويزيون باعث پر‌خوري و افزايش وزن مي‌شود. شما موقع ديدن تلويزيون متوجه مقدار غذايي كه مي‌خوريد نيستيد و اغلب بيشتر از حد عادي غذا مي‌خوريد به‌خصوص اگر برنامه‌اي كه مي‌بينيد پرهيجان و جالب باشد مثل يك سريال پرطرفدار يا فوتبال حساس. در نتيجه بهترين كار اين است كه موقع غذاخوردن تلويزيون را خاموش كنيد يا اين‌كه دست‌كم موقع ديدن برنامه‌هاي جالب غذا و تنقلات را كنار بگذاريد. با اين كار تا 44 درصد كمتر غذا خواهيد خورد.

لاغري ناخودآگاه: با خاموش كردن تلويزيون جدا از صرفه‌جويي در مصرف برق 876 كالري هم كمتر غذا خواهيد خورد.




با وسواس غذا بخوريد

متخصصان تغذيه توصيه مي‌كنند، براي كمتر خوردن، حواس‌تان به 3 لقمه اول غذا باشد و آن را به آرامي بجويد. با اين كار احساس سيري سريع‌تر در شما ايجاد شده و در مدت زمان كوتاه‌تري گرسنگي‌تان برطرف مي‌شود. تحقيقات نشان داده، آرام‌تر غذا خوردن ميزان كالري دريافتي را تا 10 درصد كاهش مي‌دهد. بدين‌ترتيب پيام سيري كه از مغز مخابره مي‌شود فرصت كافي دارد تا شما را از خوردن منع كند.

لاغري ناخودآگاه: اگر آرام و با حوصله غذا بخوريد هم غذا راحت‌تر هضم و جذب مي‌شود و هم اين‌كه تا 100 كالري كمتر وارد بدن شما خواهد شد.


به سايز غذا دقت كنيد

متخصصان تغذيه معتقدند، اگر غذا را در بشقاب‌هاي كوچك بريزيد كمتر غذا خواهيد خورد. اين يك حقه قديمي براي لاغري است. در تحقيقي كه اخيرا توسط دانشمندان آمريكايي انجام شده از 85 نفر خواسته شد تا براي خودشان بستني بريزند. انتخاب ظرف و قاشق به‌عهده خود شركت‌كنندگان بود. افرادي كه از كاسه‌هاي بزرگ استفاده كردند 31‌درصد و افرادي كه از قاشق‌هاي بزرگ استفاده كردند 5/14 درصد بيشتر بستني خوردند.

لاغري ناخودآگاه: با استفاده از بشقاب‌هاي كوچك هم مايع ظرفشويي كمتري مصرف كنيد و هم 90 كالري كمتر بخوريد!


كمي تغيير بد نيست

سعي كنيد زندگي‌تان مثل يك آدم ماشيني نباشد برعكس هر چند وقت يكبار با تغيير در شيوه انجام كارها عادات قبلي را بشكنيد چون بنابر نظر متخصصان روان‌شناسي چسبيدن به عادت‌هاي تكراري و ماشيني مي‌تواند باعث چاقي شود. لازم هم نيست اين عادات حتما غذايي باشند مثلا روزنامه ديگري را بخوانيد يا با دوستان ديگر‌تان صحبت كنيد. بدين‌ترتيب بدن شما از حالت اتوماتيك خارج شده و وقتي به سوپر‌ماركت مي‌رويد تاثير خود را در خريدن مواد‌غذايي نشان مي‌دهد.

لاغري ناخودآگاه: با ايجاد شرايط جديد و دقت مجدد به كارهايي كه انجام مي‌دهيم 681 كالري كمتر خواهيد خورد.
امضای *heliya joon*
[img] [تصویر:  yv5my7hppo9.png] [/img]
۲۲-۱۲-۱۳۹۰, ۰۸:۳۷ عصر
یافتن سپاس نقل قول



ّبرگزیده مردمی ششمین جشنواره وب ایران در بخش خانواده و کودک
Top of Page
کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نبوده و تمامی حقوق متعلق به © انجمن خانوم گل می باشد