تبلیغات
تشریفات مجالس خدمات عروسی

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حمیس بادمجان (رژیمی)
#1
اینم یه آسون و کمک کالری دیگه 1 (49)
من معمولا این غذا رو برای شام درست میکنم و دستورش تو وبلاگم هم هست اما به دلیل از بین رفتن عکسام در حال حاضر عکسی ازش ندام
به محض اینکه دوباره درست کنم عکسش رو میزارم Flowerysmile
فکر میکنم چند سال پیش تو مجله هنر آشپزی این دستور رو دیدم یه کوچولو طرز پخت بادمجون رو تغییر دادم ...خوشمزه اس امیدوارم خوشتون بیاد (1782)

مواد لازم برای ۶ نفر: بادنجان ۵ عدد نگینی خرد شده- نمک و فلفل به اندازه لازم-پیاز متوسط یک عدد نگینی خرد شده- گوجه فرنگی ۵۰۰ گرم-روغن سرخ کردنی 2 سوپ خوری

طرز تهیه:.پیاز را در روغن تفت دهید (من 1 قاشق روغن استفاده کردم ودرب ظرف رو بستم تا پیازها با بخار نرم بشه) بادنجان ها را پوست کنده نگینی خرده کرده و نمک بزنید بعد از نیم ساعت شسته به پیازها اضافه کنید و یک استکان آب اضافه کنید درب ظرف رو ببندید .بادمجانها خیلی زود نرم میشن.

با قاشق بادمجانها را له کنیدتا سبک شود گوجه فرنگی های پوره شده را اضافه کنید. نمک و فلفل را اندازه کنید.

فلفل این غذا کمی زیاد است.اجازه دهید آب غذا تبخیر شود
این دستور ۴۸۸ کیلو کالری دارد.که اگه تقسیم به ۶ بشه تقریبا شما فقط ۸۱ کالری دریافت می کنید.

البته من یه کم سیر هم با پیاز تفت دادم.در کل خوشمزه بود من بدون نون و با کمی ماست و لیمو نووش جان کردم..امیدوارم درست کنید ...چون برای شام غذای مناسیبه...hihFlowerysmile
Ashpazbanoo.blogfa.com
پاسخ }