خوش آمدید ورود یا ثبت نام

تبلیغات
Bia2Aroosi
کانال خانوم گل'
Ads Ads

close
Ads
 
امتیاز موضوع:
  • 11 رأی - میانگین امتیازات: 3.36
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خطر مرگ بعد از مصرف آسپرین در مبتلایان به آنفلوانزا

کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
284
تاریخ عضویت:
مرداد ۱۳۹۰
مدال ها

اعتبار: 143


محل سکونت : مادر
ارسال: #1
خطر مرگ بعد از مصرف آسپرین در مبتلایان به آنفلوانزا
رئیس انجمن متخصصین عفونی اطفال ایران، نسبت به عوارض خطرناک مصرف آسپرین در مبتلایان به آنفلوانزا هشدار داد.
[تصویر:  191aa38d723158f96e55c6bfd6f9d28b.jpg]
asprin22دکتر سیدمحمد بلورساز در گفتگو با مهر اظهارداشت: متاسفانه برخی افراد از عوارض مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک آگاهی ندارند و همین مسئله سبب می شود با کوچکترین سرماخوردگی، سراغ انواع داروهایی بروند که عوارض آنها به مراتب بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه درمان سرماخوردگی نیاز به دارو ندارد، تصریح کرد: سرماخوردگی، آنتی بیوتیک ندارد.

بلورساز ادامه داد: استراحت، مصرف مایعات و شستشوی بینی، بهترین درمان برای افرادی است که دچار سرماخوردگی شده اند.

رئیس انجمن متخصصین عفونی اطفال ایران با اشاره به شباهت ظاهری سرماخوردگی و آنفلوانزا، افزود: مصرف آسپرین در افرادی که مبتلا به آنفلوانزا می شوند، عوارض ناگواری به دنبال دارد. به طوریکه بعد از مصرف آسپرین، فرد دچار عارضه سندروم "ری" شده و به کما می رود و در نهایت منجر به مرگ بیمار می شود.

وی تاکید کرد: مصرف آسپرین در مبتلایان به آنفلوانزا به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
۲۲-۹-۱۳۹۰, ۰۸:۱۸ عصر
یافتن سپاس نقل قول


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  چاره آنفلوانزا و سرماخوردگی در آشپزخانه شما است! aster69 0 349 ۱۹-۷-۱۳۹۱ ۰۱:۵۸ صبح
آخرین ارسال: aster69


ّبرگزیده مردمی ششمین جشنواره وب ایران در بخش خانواده و کودک
Top of Page
کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نبوده و تمامی حقوق متعلق به © انجمن خانوم گل می باشد