خوش آمدید ورود یا ثبت نام

تبلیغات
Bia2Aroosi
کانال خانوم گل'
Ads Ads

close
Ads
 
امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 2.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خواص 10 ماده غذایی برای تقویت هوش

کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
281
تاریخ عضویت:
دی ۱۳۹۰
مدال ها

اعتبار: 361


محل سکونت : اهواز
ارسال: #1
خواص 10 ماده غذایی برای تقویت هوش
اسفناج:
اسفناج به دلیل برخورداری از بافت‌های گیاهی از بروز بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد زنانی که از اسفناج و سبزی‌های سبز دیگر استفاده می‌کنند، پیر شدن سلول‌های‌شان را به تاخیر می‌اندازند. اسفناج به دلیل آنزیم‌های موجود در برگ‌هایش، سیناپس بین سلول‌ها را تسهیل می‌بخشد و هوش را تقویت می‌کند. اسفناج از ماده دارویی به نام فولیک اسید برخوردار است که در جهت تقویت حافظه موثر است. اسفناج همچنین برای مبتل
ایان به عارضه قلبی بسیار مفید است. اسفناج حاوی مواد آنتی اکسیدان نیز است.
قهوه:
قهوه از موادی مانند آنتی اکسیدان‌ها، آمینو اسید، ویتامین و مینرال برخوردار است؛ به ویژه اگر دانه‌های قهوه را دم کنید و بخورید در جهت تقویت حافظه بسیار مفید است. کافئین قهوه در جهت تقویت حافظه مفید است. قهوه همچنین ضد آلزایمر است و با مصرف مداوم آن دچار آلزایمر نخواهید شد.
غلات:
غلاتی مانند سویا، لوبیا، نخود فرنگی و عدس از روغن بسیار مفیدی برخوردارند که در جهت تقویت حافظه لازم است.
میوه و سبزیجات:
میوه و سبزیجات دارای آنتی اکسیدان‌های بسیار مفیدی هستند. میوه و سبزی‌جات بسیار برای تقویت حافظه مفیدند.
تخم مرغ:
تخم مرغ ماده بسیار مفیدی در جهت تقویت حافظه است؛ به ویژه این که مادران باردار هنگام بارداری و زمانی که جنینی را در رحم دارند، تخم‌مرغ مصرف کنند در هوش فرزندشان بسیار موثر است.
ماست:
آیا می‌دانید یک پیاله ماست دارای امگا 3 و دی اچ ای است. امگا 3 و دی اچ ای مواد بسیار مفیدی در جهت تقویت حافظه است. اگر فرزندتان در زمان رشدش هر روز ماست مصرف کند، تاثیر بسیاری بر روی رشد او دارد.
انبه:
این میوه ماده دیگری است که در تقویت حافظه بسیار مفید است. با این که انبه میوه‌ای چرب است و دارای بافت‌های چربی است اما باعث می‌شود که گردش خون تسریع یابد. هنگامی که گردش خون سریع‌تر شود باعث می‌شود خون بیشتری به مغز برسد.
سیب زمینی:
محققان استرالیایی به تازگی دریافته‌اند موادی مانند کربوهیدرات‌هایی که به وفور در سیب‌زمینی یافت می‌شود، باعث تقویت حافظه می‌شوند.
ماهی:
ماهی نیز یکی دیگر از مواد غذایی است که باعث تقویت و رشد سریع‌تر سلول‌های مغز و در نتیجه باعث تقویت حافظه می‌شود. ماهی برای عارضه قلبی نیز مفید است.
شکلات:
شکلات نیز یکی دیگر از موادی است که باعث تقویت حافظه می‌شود. البته بهتر است شکلات‌هایی را مصرف کنید که یا تلخ هستند و یا حاوی شیر باشند.
امضای zizo
"ﺩﺭ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺯﻥ یک ﺍﺛﺮ ﻫﻨﺮﯾﺴﺖ ﺷﮑّﯽ
ﻧﯿﺴﺖ.....
ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻪﻃﻮﺭ ﮐﻠّﯽ یک ﺍﺛﺮ ﻫﻨﺮﯾﺴﺖ....
ﺑﻪﺷﺮﻃﯽ ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ ﺭﺍ ﻗﺪﺭ ﺑﺪﺍﻧﺪ ﻭ
ﻧﮕﻬﺶ ﺩﺍﺭﺩ"
ﺳﯿﻤﯿﻦ ﺩﺍﻧﺸﻮﺭ
۳۱-۵-۱۳۹۱, ۰۴:۰۸ صبح
یافتن سپاس نقل قول


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
Restart-1 5 ماده غذایی کاهنده میل جنسی شما tannaz.m 0 440 ۷-۱۰-۱۳۹۱ ۱۲:۰۱ صبح
آخرین ارسال: tannaz.m
  9 ماده غذایی برای کاهش استرس zizo 0 277 ۳۱-۵-۱۳۹۱ ۰۴:۰۲ صبح
آخرین ارسال: zizo
Error ماه مبارک امسال از خوردن این ماده غذایی اجتناب کنید *heliya joon* 0 426 ۳۱-۴-۱۳۹۱ ۱۲:۱۵ عصر
آخرین ارسال: *heliya joon*
  هفت ماده غذایی فوق العاده تابستانی azam 0 443 ۲۲-۳-۱۳۹۱ ۱۱:۴۴ عصر
آخرین ارسال: azam


ّبرگزیده مردمی ششمین جشنواره وب ایران در بخش خانواده و کودک
Top of Page
کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نبوده و تمامی حقوق متعلق به © انجمن خانوم گل می باشد