خوش آمدید ورود یا ثبت نام

تبلیغات
Bia2Aroosi
کانال خانوم گل'
Ads Ads

close
Ads
 
امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 2.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روش های آسان برای سوزاندن چربی ها

کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
246
تاریخ عضویت:
بهمن ۱۳۹۰
مدال ها
مدال برنده مسابقه آشپزیمدال برنده مسابقه هنری

اعتبار: 367


محل سکونت : تهران
ارسال: #1
روش های آسان برای سوزاندن چربی ها
با شناخت شیوه کار بدن و استفاده از یافته های نوین دانش تغذیه می توانید سوخت و ساز بدن را افزایش داده و سریعا وزن کم کنید، ما به شما روش های ساده ای را پیشنهاد می کنیم که بر اساس جدیدترین تحقیقات انجام شده ، موثرترین هستند !

رژیم نگیرید

رژیم غذایی سالم برای زنان به معنای کمتر خوردن نیست ؛ بلکه رژیمیست که سرشار از مواد مغذی جهت جایگزینی کالری باشد و بتواند تمام روز شما راسیر نگه دارد .این مهم است چراکه کم کردن غذا باعث کاهش متابولیسم بدن می شود و سیگنالی به بدن می فرستد کخ می گوید : " من اینجا گرسنه ام " و بدن شما با کاهش سرعت سوخت و ساز ، به آن پاسخ می دهد تا ذخایر انرژی موجود را حفظ کند !

بدتر از آن ، اگر کمبود مواد غذایی ادامه یاید ، بدن شما شروع به سوزاندن بافت عضلانی می کند و این موجب ایجاد دشمنی به نام چربی داخلی می شود؛این متابولیسم شما کندتر کرده و چربی در مناطق بیشتری گسترش می یاید .



زودتر به رختخواب بروید

تحقیقی که در فنلاند روی مجموعه ای از دوقلوهای همسان انجام شده ، نشان می دهد که هرکدام از دوقلوها که خواب کمترو استرس بیشتری داشتند ، چربی داخلی بیشتری تولید کرده اند

پروتئین بیشتری بخورید

بدن شما نیاز به پروتئین برای حفظ بافت عضلانی دارد. در مقاله ای درسال 2006 در مجله آمریکایی تغذیه بالینی، محققان توصیه کردندکه پروتئین مصرفی روزانه ، 0.36 گرم به ازای هر پوند از وزن بدن باشد ، اما این مقدار برای کسانی که تمرینات ورزشی انجام میدهند ناکافی است و توصیه می کنند که زنان بین 0.54 تا 1 گرم در هر پوند از وزن بدن، پروتئین دریافت کنند . (اگر شما می خواهید وزن کم کنید ، وزن بدنتان را به عنوان راهنما در نظر بگیرید )

به هر وعده ویا میان وعده خود چیزی مانند 100 گرم گوشت بدون چربی ، 2 قاشق غذا خوری آجیل یا 250 گرم ماست کم چرب اضافه کنید . به علاوه ، تحقیقات نشان می دهد که پروتئین می تواند کالری بالایی بسوزاند در حدود 35 درصد

مواد غذایی طبیعی بخورید

پژوهشگران کانادایی گزارش می دهند که افراد ی که رژیمشان اکثرا موادیست که به طور طبیعی رشد کرده اند (آلاینده های ناشی از آفت کش ها ، در سلولهای چربی ذخیره می شوند) با تجربه بیش از حد معمول سوخت و ساز بدن در کاهش وزن مواجه می شوند، شاید به این دلیل که مواد سمی با روند سوزاندن انرژی مقابله می کند . به عبارت دیگر، آفت کش ها کاهش وزن را سخت تر می کنند .

البته ، پیدا کردن- یا استطاعت مالی برای استفاده از - محصولات طبیعی همیشه آسان نیست. اما به طور کلی محصولاتی که پوست دارند مثل آوکادو، گریپ فروت و موزخوب هستند.اما هنگام خرید کرفس، هلو ، توت فرنگی ، سیب ، ذغال اخته ، شلیل، فلفل شیرین، اسفناج ، کلم و خربزه، گیلاس، سیب زمینی و انگور باید دقت کنید چون آنها بالاترین مقدار آفت کش ها را دارند .


چیزهای تند بخورید

به نظر می رسد که کپسایسین، ترکیبی که عامل تندی و داغی فلفل چیلی است ، همچنین می تواند آتش سوخت و ساز بدن شما را افزایش دهد . بر اساس تحقیقی که در مجله علوم تغذیه و ویتامین شناسی منتشر شده است ،خوردن حدود 1 قاشق غذا خوری فلفل خرد شده (قرمز یا سبز) سیستم عصبی سمپاتیک شما را تقویت می کندونتیجه آن افزایش موقتی سوخت و ساز بدن در حدود 23 درصد است. فلفل چیلی را به سس اضافه کنید همینطور می توانید برای پیتزا ، پاستا و سیب زمینی سرخ کرده از فلفل قرمز استفاده کنید.

صبحانه بخورید

با خوردن صبحانه سوخت و ساز بدن شروع می شود پس این اتفاقی نیست که کسانی که از این وعده غذایی می گذرند حدود 3 برابر بیشتر احتمال چاقی در آنها وجود دارد . در یک تحقیق منتشر شده توسط مجله آمریکایی اپیدمیولوژی، داوطلبانی که 22 تا 55 درصد کل کالری خود را در وعده صبحانه دریافت کردند ، تنها 1،7 پوند در طول 4 سال افزایش وزن داشتند . در حالی که این مقدار در مورد کسانی که صفر تا 11 درصد دریافت کردند ، نزدیک به 3 پوند بوده است .

قهوه یا چای بنوشید

کافئین یک محرک سیستم عصبی مرکزی است، بنابراین مصرف روزانه یک فنجان می تواند5 تا 8 درصد موجب افزایش سوخت و ساز بدن شود، حدود 98 تا 174 کالری در روز ! یک فنجان چای می تواند سوخت و ساز بدن تا 12 درصد بالا ببرد. محققان معتقدند آنتی اکسیدانی به نام کاتچین در چای عامل این افزایش سوخت و ساز است .

شیر بنوشید

شواهدی وجود دارد که کمبود کلسیم، که در بسیاری از زنان شایع است، ممکن است سوخت و ساز بدن را ضعیف کند. تحقیقات نشان می دهد که مصرف کلسیم از طریق مصرف مواد لبنی مانند شیر بدون چربی و ماست کم چرب ،ممکن است موجب کاهش جذب چربی از غذاهای دیگر شود.

هندوانه بخورند

وجوداسید آمینه آرژنین به مقدار فراوان در هندوانه، ممکن است موجب سرعت بخشیدن به کاهش وزن شود. در یک مطالعه آزمایشگاهی، اضافه کردن این اسید آمینه به رژیم غذایی موش چاق موجب افزایش اکسیداسیون چربی و قند خون شده است . پس حتما هندوانه و سایر منابع آرژنین مانند غذاهای دریایی ، آجیل ، و دانه ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید .
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱-۶-۱۳۹۱ ۰۶:۳۸ عصر، توسط feri22.)
۱-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۳۴ عصر
یافتن سپاس نقل قول


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
Kbemusedsrv *14 روش آسان برای سوزاندن 200 کالری* *heliya joon* 0 586 ۲۸-۸-۱۳۹۱ ۱۰:۰۶ عصر
آخرین ارسال: *heliya joon*
  تاثیر فلفل سیاه در سوزاندن چربی ها fereshteh3 0 450 ۲۷-۳-۱۳۹۱ ۱۱:۰۲ عصر
آخرین ارسال: fereshteh3
Package_favorite 9 روش برای سوزاندن سریع چربیها tanha28 1 3,196 ۱۸-۱-۱۳۹۰ ۰۲:۰۲ صبح
آخرین ارسال: tanha28


ّبرگزیده مردمی ششمین جشنواره وب ایران در بخش خانواده و کودک
Top of Page
کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نبوده و تمامی حقوق متعلق به © انجمن خانوم گل می باشد