خوش آمدید ورود یا ثبت نام

تبلیغات
Bia2Aroosi
کانال خانوم گل'
Ads Ads

close
Ads
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رژیم مخصوص هر دهه از زندگی


وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
423
تاریخ عضویت:
بهمن ۱۳۹۱
مدال ها



محل سکونت : کنجی خلوت
ارسال: #1
رژیم مخصوص هر دهه از زندگی
دهه20:عادتهای غذایی مناسب راپیش بگیرید وبا مصرف مواد غذایی سبوس دار ومغذی بجای غذاهای تصویه شده مانند سیب به جای اب سیب-ارد سبوس به جای ارد سفید تراکم استخوان خودرا افزایش دهید.
دهه30:بجای انکه همه مواد غذایی رو کنار بگذارید وعده های کوچکتری از کربوهیدرات -پروتئین وچربی را انتخاب کنید.
دهه40:برای به حداقل رساندن تغییرات هرمونی که در کاهش یا افزایش وزن تغییراتی ایجاد میکندمصرف پروتئین حیوانی وچربی را کاهش دهیدواز منابع گیاهی استفاده کنید.
دهه50:برای مقابله باچربی شکم در مواد غذایی تغییراتی ایجاد کنید برای مثال بجای قهوه ونوشابه رژیمی از چای سبز و بجای شیرینی شکلات تلخ بخورید.
دهه60:با از دست دادن عضلات سوخت وساز بدن به طور طبیعی کاهش میابد.انتخاب پروتئین های با کیفیت بالابه حفظ عضلات کمک میکند وتوانایی بدن را در سوخت کالری افزایش میدهد
۲۰-۱۱-۱۳۹۱, ۱۱:۳۳ عصر
یافتن سپاس نقل قول
4 کاربر از گل شقایق به دلیل این ارسال سپاس کرده.
رويا صادقي, Parifam, t@manna, یاسی123



ّبرگزیده مردمی ششمین جشنواره وب ایران در بخش خانواده و کودک
Top of Page
کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نبوده و تمامی حقوق متعلق به © انجمن خانوم گل می باشد