خوش آمدید ورود یا ثبت نام

تبلیغات
Bia2Aroosi
کانال خانوم گل'
Ads Ads

close
Ads
 
امتیاز موضوع:
  • 31 رأی - میانگین امتیازات: 3.1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شنا

مدیریت انجمن

******
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
262
تاریخ عضویت:
تير ۱۳۹۰
مدال ها
مدال برنده مسابقه آشپزی

اعتبار: 741


محل سکونت : shomal
ارسال: #7
RE: شنا
حرکت دوچرخه:
برای انجام این کار وقتی در قسمت عمیق استخر قرار گرفتین صندلی فرضی رو در نظر بگیرین که روش نشستین . کمرتون رو کاملاٌ صاف نگه دارید و نذارید باسنتون به جلو یا عقب تمایل پیدا کنه و کاملاٌ در راستای بدنتون باشه پاهاتونو از هم باز کنید و اجازه بدید ران هاتون حتماٌ از هم دور شن. بعد با کف پاهاتون به اندازه وزن بدنتون به آب ضربه بزنین یادتون باشه که حرکت پاها دونه دونه انجام میشه اول یه پا از حالت شکستگی در میاد و صاف میشه وبعد در حال جمع شدنش پای بعدی اون حرکتو انجام میده . دستهاتون رو هم زیر آب نگه دارید و همزمان با حرکت هر پا دست موافق آروم حرکت میکنه .

هنگام انجام این حرکت برای نتیجه بهتر: آرامش داشته باشین و عضله هاتونو سفت نکنین / به اندازه ی وزنتون به آب نیرو وارد کنین / سعی نکنید خیلی با عجله پا بزنین / و کمرتونو حتماٌ صاف نگه دارید .
امضای *sadaf*
instageram: ir_ladies_fitness
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹-۷-۱۳۹۱ ۱۲:۰۰ عصر، توسط *sadaf*.)
۱۹-۷-۱۳۹۱, ۱۱:۵۹ صبح
یافتن سپاس نقل قول
6 کاربر از *sadaf* به دلیل این ارسال سپاس کرده.
homa4290, mamane kiana, *nazanin*, عسل 10266, گل شقایق, 1368Sheri
مدیریت انجمن

******
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
262
تاریخ عضویت:
تير ۱۳۹۰
مدال ها
مدال برنده مسابقه آشپزی

اعتبار: 741


محل سکونت : shomal
ارسال: #8
RE: شنا
ghazi9420 عزیزم.برای قوی شدن پاهات در شنا باید دوچرخه ثابت و تردمیل بزنی.


عسل 10266 عزیزم. باید بهت بگم که اگه به دنبال کاهش وزن و سوزاندن چربی هستی شنا به تنهایی کمک زیادی نمیتونه بهت بکنه.شناگرای حرفه ای زن نسبت به دونده ها و دوچرخه سوارها چربی بیشتری دارند.و کسانی که چند سال مرتب شنا میکنن تغییر در استایلشون مشخص میشه.اگه پیاده روی سریع و یا دوچرخه سواری به شنا اضافه کنی نتیجه بهتری میگیری.


تاراگلی عزیزم. فکر میکنم بهترین راه رویارویی با ترست هست.یعنی باید با تکرار استارت زدن این حالت رو برای خودت عادی کنی. کنار استخر بایست و چندین بار پشت هم فقط استارت بزن.10 بار 20 بار 30بار اصلاٌ مهم نیست و در اوایل نحوه صحیح استارت مهم نیست هرجور که راحتی خودت رو داخل آب بیانداز حتی بشین لبه استخر و با پاهات سر بخور و بو زیر آب. و بعد که احساس راحتتری از یکدفعه وارد آب شدن داشتی به اجرای درست حرکت دقت کن.
امضای *sadaf*
instageram: ir_ladies_fitness
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵-۱۲-۱۳۹۱ ۱۰:۴۴ عصر، توسط *sadaf*.)
۱۵-۱۲-۱۳۹۱, ۱۰:۲۲ عصر
یافتن سپاس نقل قول
3 کاربر از *sadaf* به دلیل این ارسال سپاس کرده.
گل شقایق, 1368Sheri, گلسان



ّبرگزیده مردمی ششمین جشنواره وب ایران در بخش خانواده و کودک
Top of Page
کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نبوده و تمامی حقوق متعلق به © انجمن خانوم گل می باشد