تبلیغات
Bia2Aroosi

نوار بهداشتی

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فرمول 5minارامش
#1
1)نفس عمیق بکشید:جایی خلوت وراحت بنشینید وچشماتون رو ببندید نوک انگشت میانی وشصت رو بهم بچسبونیدونفسهای عمیق بکشید.
2)به یک سفرخیالی بروید:چشمهارابسته و یک جایی رو که دوست دارید با تمام جزئیات تصور کنید(مثلا:یه ساحل شنی وداغ و صدای موج وبوی دریا و افتاب داغ)
3)برعکس حرف بزنید:حروف الفبا را از اخر به اول بگید یا یه شعر را از اخر به اول بخوانید اینکار شما را از موضوعی که شما را ناراحت وارامشتون رو برهم زده دور میکند
4)ازته دل بخندید:بی دلیل از ته دل بخندید
5)افتاب بگیرید:وقتی افتاب با پوست بدن برخورد میکند عملکرد شیمیایی وهرمونهایی مانند سروتونین که موجب پایداری خلق میشود بهبود پیدا میکند.اگر در خانه هستید پرده هارا کنار زده و کمی کنار پنجره بایستید
6)ماساژرافراموش نکنید:این توصیه اخرمخصوص مادرانی است که کودک دارند زیرا مادر با در اغوش گرفتن ویا ماساژنوزاد با روغن بچه باعث ارامش خود وکودک شده و کورتیزول درخون را پایین می اورد.
پاسخ }