تبلیغات

نوار بهداشتی

امتیاز موضوع:
  • 49 رای - 3.22 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فرم دادن به باسن
#1
برای اینکه باسن خوش فرمی توی لباس داشته باشید. این تمرین اثرفوق العاده ای داره.
دستهاتون و به میز یا دسته مبل یا هر تکیه گاهی که تا مرز کمرتون باشه قراربدید.به صورتی که بالاتنه نزدیک به میز و پاها با فاصله کمی از میز باشه .حالاباید پای راست رابه سمت شکم روبه بالا جمع کنی و بعدپاروبازبه عقب کاملا میکشی.این حرکت رو اول از روزی 10 تا شروع کن 10تا راست 10تاچپ. و 10تا10تا روش بذار که بهت فشار نیاد .اگه راحتی و بدنت نرمه باروزی 50تا شروع کن .
این تمرین بهت کمک میکنه که باسن سفت .چربیهاش آب و خوش فرم به سمت بالا حالت بگیره نه شل و ول .پهن . درضمن روی شکم هم تاثیر میذاره.من خودم شاغلم این کارو وقتی خسته میشم پامیشم انجام میدم. زمانی هم نمیبره .نیاز به مکان خاصو لباس خاصم نداره .
پاسخ }
#2
فرم دادن به باسن با تمرینهای بدن سازی:

حرکت اول:اسکات با دمبل(3 ست 10 تایی)
دوتا وزنه نیم کیلویی دستتون بگیرین
دستاتون رو دو طرف بدنتون نگه دارین
پاهارو به اندازه عرض شونه باز کنین
با پشت صاف با دمبرین پایین و حالت نیمه نشسته به خودتون بگیرین یه مکث کوچیک و با بازدم دوباره برگردین بالا
سعی کنین روی عضله باسنتون و ران فکوس کنین نه پا

برای تاثیر بیشتر حرکت میتونین زیر پاشنه پاتون یه میله یا چوب دو سه سانتی قرار بدین

دقت کنین زانو از مچ پاتون جلو نزنه چون به زانو آسب میرسه

[عکس: 20121007131037_0611_dbell_squat.jpg]
[عکس: 20121007131141_glute-workout-woman-dumbbell-squat.jpg]



حرکت دوم:اسکات با هالتر
مثل حرکت قبله با این تفاوت که میله هالتر رو پشت گردنتون نگه میدارین

دقت کنین زانو از مچ پاتون جلو نزنه چون به زانو آسب میرسه


[عکس: 20121007132936_no_pain_squat_h.jpg][عکس: 20121007133003_no_pain_squat_j.jpg]


حرکت سوم: لانگ ثابت

یه پا جلو و یه پا عقب بایستین
دمبلهارو در دست بگیرین
آروم و با فشار روی ران و باسن بیاین به سمت پایین جوریکه زانو از پاشنه جلو نزنه و بیاین بالا

[عکس: 19237807755311216010.gif]



حرکت چهارم: لانگ معکوس

با یه حرکت یه پاتون رو به عقب برده و پای جلویی رو خم کنین جوریکه زانو از مچ پا جلو نزنه و برگردین به جلو
برای هرپا سه ست 10 تایی


[عکس: 35486269200470022240.gif]


علاوه بر این حرکات حرکات دیگه ای هم برای فرم دادن به ران و باسن هست ولی اینا اصلیترن
درضمن علاوه بر این حرکات با بالا رفتن از پله و همونجور معکوس پایین اومدن از پله، راهپیمایی در سطح شیبدار رو به بالا و پرس پا هم موثره


موفق باشینFlowerysmile
[عکس: clocklandscape.php?img=03&bn=Gisoo&gn=Ad...&d=19&ad=1]
پاسخ }
#3
(۰۷-۰۸-۱۳۹۱, ۰۱:۱۶ ب.ظ)mina67 نوشته:  سلام این حرکات واسه فرم دادن هست یاواسه بزرگ شدن؟

برای فرم دادن و بالا کشیدن عضلات باسن هست که در نتیجه بالا کشیده شدن عضلات،برجستگش بیشتری ایجاد میشه
[عکس: clocklandscape.php?img=03&bn=Gisoo&gn=Ad...&d=19&ad=1]
پاسخ }
#4
ورزشیه که یک ماهه جواب میده فقط خانوما باید توجه داشته باشن زانو هیچ حرکتی هیچ حرکتی نداره اگه اشتباه بزنن زانو و کمر درد داره و هیچ تغییری تو اندامشون ایجاد نمیکنه.اکثرا این ورزشو اشتباه میزنن... ولی خداییش جواب میده هاااااورزش توپیه
پاسخ }
گوناگون از وب
loading...