خوش آمدید ورود یا ثبت نام

تبلیغات
Bia2Aroosi
کانال خانوم گل'
Ads Ads

close
Ads
 
امتیاز موضوع:
  • 14 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قوس كمر وراه ودرمان آن رابگيد

کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
121
تاریخ عضویت:
مرداد ۱۳۹۰
مدال ها

اعتبار: 106


محل سکونت : ايلام
ارسال: #1
Package_favorite قوس كمر وراه ودرمان آن رابگيد
سلام
توروخدا هركي تجربه داره بگه من قوس كمر دارم كمر موقع كار كردن درد مي گيره درمان چيه Dunnof
امضای ياس سفيد
[تصویر:  8d8a23fd6082.gif]
می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم
۱۰-۲-۱۳۹۱, ۰۷:۴۳ عصر
یافتن سپاس نقل قول
کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
187
تاریخ عضویت:
بهمن ۱۳۹۰
مدال ها

اعتبار: 123


محل سکونت : تهران
ارسال: #2
RE: قوس كمر وراه ودرمان آن رابگيد
دراز بکش و سعی کن کمرتو به زمین برسونی اولش نمیشه اما این کارو کم کم پیش ببر تا یه ذره یه ذره فاصلت با زمین کمتر بشه
۱۰-۲-۱۳۹۱, ۰۷:۵۷ عصر
یافتن سپاس نقل قول
کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
187
تاریخ عضویت:
بهمن ۱۳۹۰
مدال ها

اعتبار: 123


محل سکونت : تهران
ارسال: #3
RE: قوس كمر وراه ودرمان آن رابگيد
همین کارو هم میتونی با ایستادن و چسبیدن به دیوار انجام بدی
۱۰-۲-۱۳۹۱, ۰۷:۵۸ عصر
یافتن سپاس نقل قول
کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
215
تاریخ عضویت:
دی ۱۳۹۰
مدال ها

اعتبار: 75


محل سکونت :
ارسال: #4
RE: قوس كمر وراه ودرمان آن رابگيد
سلام عزیزم نباید بزاری شکم بیاری تا قوس کمرت بیشتر نشه تا به کمرت فشار نیادFlowerysmile
امضای .ونوس.
آرزو می کنم,یادم نره به دنیا امدنم به این دنیا واسه چیه؟
ورفتنم خیلی زودتر از اون چیزیه که بشه پلک زد!
Flowerysmile
۱۰-۲-۱۳۹۱, ۰۷:۵۹ عصر
یافتن سپاس نقل قول
کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
818
تاریخ عضویت:
بهمن ۱۳۹۰
مدال ها

اعتبار: 154


محل سکونت :
ارسال: #5
RE: قوس كمر وراه ودرمان آن رابگيد
من هم گودی کمر زیادی دارم دکتر بهم گفته شبها که میخوابم اگر پهلو خوابیدم یک بالشت کوچک بین زانوهام بزارم واگر طاق باز خوابیدم بالشتک را زیر زانوهام بزارم اینطوری قوس کمرم به زمین میرسه ودر طول روز کمردرد کمتری دارم
دراز نشست زیاد کنم وزمانی که ایستاده ام شکمم را بدم تو تا عضلات شکمم محکم بشه در ضمن بهم گفت هرچه شکمت بزرگ بشه گودی کمرت بیشتر میشه
زمانی که در آشپزخانه ایستادی میوه میشوری یا ظرف یا هر کار دیگه درکابینت را باز کن ویکی از پاهایت را داخل کابینت روی کف آن بگذار تا فشار کمتری به ستون فقراتت بیاد
امیدوارم دردت کمتر بشه
یکسری ورزشها هم داد که بعدا برات میزارم
امضای سیلور رز
خدایا دلم معجزه میخواهد
از آن معجزه هایی که
به هنگامه ی وقوعش خدایا دوستت دارم و
خدایا شکرت میان هق هق گریه هایم گم شود
خدایا دلم معجزه میخواهد
معجزه ای در حد خدابودنت
۱۰-۲-۱۳۹۱, ۰۸:۰۳ عصر
یافتن سپاس نقل قول

تبلیغات

Bia2Aroosi
کانال خانوم گل'
کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
818
تاریخ عضویت:
بهمن ۱۳۹۰
مدال ها

اعتبار: 154


محل سکونت :
ارسال: #6
RE: قوس كمر وراه ودرمان آن رابگيد
این عین نوشته های کاغذیه که دکتر به من داد امیدوارم به دردت بخوره عزیزم

در زمان نشستن ، كف پا را صاف بر روی زمین قرار دهید، صندلی خود را تنظیم كنید،
وقتی ایستاده اید ، یك پا را مستقیم روی زمین و دیگری را روی یك پله ، چهار پایه و یا هر چیز مشابه.این كار حمایت كمرتان را افزایش خواهد داد .
بهترین حالت برای خوابیدن ، وضعیت صورت و شكم رو به بالاست ، در حالیكه بالشی زیر زانوها قرار گیرد ، اما در صورتی كه تمایل دارید بر روی شكم بخوابید حتما بالشی زیر شكم خود قرار دهید .
نپوشیدن كفش های پاشنه بلند
(که این آخری اصلا نمیشه)
روی زمین به پشت دراز بكشید.
زانوها به حالت نیمه‌خم و كف پاها روی زمین باشد. ابتدا عضلات شكم و باسن را منقبض كنید و كمر را به زمین فشار دهید و بین 6 تا 10 ثانیه نگه‌دارید. بعد از چند ثانیه استراحت، این حركت را 7 بار تكرار كنید.

2.بعد در همین حالت با دست‌های كشیده و رو به جلو، سر و شانه را از زمین بلند كنید و به حالت نیمه نشسته درآیید. 4 تا 6 ثانیه در این حالت باقی بمانید و 6 تا 10 بار این كار را تكرار كنید.

3.حالا زانوها را تك‌تك و یكی درمیان به داخل سینه بكشید و 6 تا 10 ثانیه نگه دارید. این كار را 6 تا 10 بار تكرار كنید.

4.این حالت را می‌توانید با هر دو زانو در حالی كه دست‌ها زیر زانوست، تكرار كنید.
به فاصله 20 سانتی‌متر از یك دیوار بایستید و به آن تكیه دهید. زانوها را كمی خم كنید و كل ستون فقرات را به دیوار بچسبانید (از جمله كمر) و 6 تا 10 ثانیه در این حالت بمانید. این حركت را 6 تا 10 بار تكرار كنید.

5.در صورتی كه عضلات پشت ران هم كوتاه باشد حركات كششی موثر است. اگر كمردرد حاد ندارید، بنشینید و پایتان را دراز كنید. سعی كنید نوك انگشتان دست را به مچ پا برسانید و 60 ثانیه در این حالت نگه دارید. این حركت را 10 بار تكرار كنید.

به یاد داشته باشید كه میزان و شدت حركات فوق با توجه به افراد مختلف (از نظر سن، جنس، وضعیت قوای جسمانی و نوع آسیب) متفاوت است ولی به طور كلی بهتر است كه روزانه 2 بار و حداقل به مدت 3 ماه این حركات را انجام دهید
این حرکات به بهبود وکمتر شدن لوز کمری کمک نمیکند بلکه از میزان دردهایی که در طول روز به آن مبتلا میشوید کاهش میدهد وبه شما کمک میکند تا متحمل درد کمتری در انجام کارهای روزمره شوید
امضای سیلور رز
خدایا دلم معجزه میخواهد
از آن معجزه هایی که
به هنگامه ی وقوعش خدایا دوستت دارم و
خدایا شکرت میان هق هق گریه هایم گم شود
خدایا دلم معجزه میخواهد
معجزه ای در حد خدابودنت
۱۱-۲-۱۳۹۱, ۱۰:۱۰ صبح
یافتن سپاس نقل قول



ّبرگزیده مردمی ششمین جشنواره وب ایران در بخش خانواده و کودک
Top of Page
کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نبوده و تمامی حقوق متعلق به © انجمن خانوم گل می باشد