تبلیغات
تشریفات مجالس خدمات عروسی

امتیاز موضوع:
  • 14 رای - 3 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قوس كمر وراه ودرمان آن رابگيد
#1
Package_favorite 
سلام
توروخدا هركي تجربه داره بگه من قوس كمر دارم كمر موقع كار كردن درد مي گيره درمان چيه Dunnof
[عکس: 8d8a23fd6082.gif]
می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم
پاسخ }
#2
دراز بکش و سعی کن کمرتو به زمین برسونی اولش نمیشه اما این کارو کم کم پیش ببر تا یه ذره یه ذره فاصلت با زمین کمتر بشه
پاسخ }
#3
همین کارو هم میتونی با ایستادن و چسبیدن به دیوار انجام بدی
پاسخ }
#4
سلام عزیزم نباید بزاری شکم بیاری تا قوس کمرت بیشتر نشه تا به کمرت فشار نیادFlowerysmile
آرزو می کنم,یادم نره به دنیا امدنم به این دنیا واسه چیه؟
ورفتنم خیلی زودتر از اون چیزیه که بشه پلک زد!
Flowerysmile
پاسخ }
گوناگون از وب
loading...
تشریفات مجالس خدمات عروسی
#5
من هم گودی کمر زیادی دارم دکتر بهم گفته شبها که میخوابم اگر پهلو خوابیدم یک بالشت کوچک بین زانوهام بزارم واگر طاق باز خوابیدم بالشتک را زیر زانوهام بزارم اینطوری قوس کمرم به زمین میرسه ودر طول روز کمردرد کمتری دارم
دراز نشست زیاد کنم وزمانی که ایستاده ام شکمم را بدم تو تا عضلات شکمم محکم بشه در ضمن بهم گفت هرچه شکمت بزرگ بشه گودی کمرت بیشتر میشه
زمانی که در آشپزخانه ایستادی میوه میشوری یا ظرف یا هر کار دیگه درکابینت را باز کن ویکی از پاهایت را داخل کابینت روی کف آن بگذار تا فشار کمتری به ستون فقراتت بیاد
امیدوارم دردت کمتر بشه
یکسری ورزشها هم داد که بعدا برات میزارم
پاسخ }
#6
این عین نوشته های کاغذیه که دکتر به من داد امیدوارم به دردت بخوره عزیزم

در زمان نشستن ، كف پا را صاف بر روی زمین قرار دهید، صندلی خود را تنظیم كنید،
وقتی ایستاده اید ، یك پا را مستقیم روی زمین و دیگری را روی یك پله ، چهار پایه و یا هر چیز مشابه.این كار حمایت كمرتان را افزایش خواهد داد .
بهترین حالت برای خوابیدن ، وضعیت صورت و شكم رو به بالاست ، در حالیكه بالشی زیر زانوها قرار گیرد ، اما در صورتی كه تمایل دارید بر روی شكم بخوابید حتما بالشی زیر شكم خود قرار دهید .
نپوشیدن كفش های پاشنه بلند
(که این آخری اصلا نمیشه)
روی زمین به پشت دراز بكشید.
زانوها به حالت نیمه‌خم و كف پاها روی زمین باشد. ابتدا عضلات شكم و باسن را منقبض كنید و كمر را به زمین فشار دهید و بین 6 تا 10 ثانیه نگه‌دارید. بعد از چند ثانیه استراحت، این حركت را 7 بار تكرار كنید.

2.بعد در همین حالت با دست‌های كشیده و رو به جلو، سر و شانه را از زمین بلند كنید و به حالت نیمه نشسته درآیید. 4 تا 6 ثانیه در این حالت باقی بمانید و 6 تا 10 بار این كار را تكرار كنید.

3.حالا زانوها را تك‌تك و یكی درمیان به داخل سینه بكشید و 6 تا 10 ثانیه نگه دارید. این كار را 6 تا 10 بار تكرار كنید.

4.این حالت را می‌توانید با هر دو زانو در حالی كه دست‌ها زیر زانوست، تكرار كنید.
به فاصله 20 سانتی‌متر از یك دیوار بایستید و به آن تكیه دهید. زانوها را كمی خم كنید و كل ستون فقرات را به دیوار بچسبانید (از جمله كمر) و 6 تا 10 ثانیه در این حالت بمانید. این حركت را 6 تا 10 بار تكرار كنید.

5.در صورتی كه عضلات پشت ران هم كوتاه باشد حركات كششی موثر است. اگر كمردرد حاد ندارید، بنشینید و پایتان را دراز كنید. سعی كنید نوك انگشتان دست را به مچ پا برسانید و 60 ثانیه در این حالت نگه دارید. این حركت را 10 بار تكرار كنید.

به یاد داشته باشید كه میزان و شدت حركات فوق با توجه به افراد مختلف (از نظر سن، جنس، وضعیت قوای جسمانی و نوع آسیب) متفاوت است ولی به طور كلی بهتر است كه روزانه 2 بار و حداقل به مدت 3 ماه این حركات را انجام دهید
این حرکات به بهبود وکمتر شدن لوز کمری کمک نمیکند بلکه از میزان دردهایی که در طول روز به آن مبتلا میشوید کاهش میدهد وبه شما کمک میکند تا متحمل درد کمتری در انجام کارهای روزمره شوید
پاسخ }