تبلیغات
Bia2Aroosi

نوار بهداشتی

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
لاغراش بیان تو بقیه هم کمک کنن بیان تو
#1
سلام خانوم گلی ها چه لاغر چه چاق درسته با جفتتونم لاغرا بیان برای یادگیری چاق شدن چاق ها هم بیان نظراتشون رو برای چاقی بگن چون اکثر تاپیکا برای اینه که شما لاغر شید ولی به خدا لاغری هم کم دردی نیست خیلی خوب همه بیان هم کاری کنن که امسالمن چاق بشیم قدم 167و وزنم 41کیلو گرم خوب حالا کمک کنید فقط اینجا هرراهی برای چاقی دارید بشتابید بشتابیدrunning
زندگي بيابان پر پيچ و خمي است که در آن تنها قطب نماي تو, ايمان استHeartshape2
پاسخ }
#2
اول خودم شروع میکنم
دانشمندان در جدید ترین مطالعات خود نشان دادند چاق شدن در زمانی کوتاه بسیار راحت تر از لاغر شدن است.چاق ها و لاغرها دوست دارند تا در مدت زمانی بسیار کوتاه به وزن ایده آل خود برسند اما این هدف برای لاغرها بیشتر امکان پذیر است.

بررسی ها نشان می دهند؛ افراد لاغر در درجه اول باید ورزش کنند بر خلاف باور عمومی که ورزش کردن سبب لاغر شدن لاغرها می شود برعکس باعث افزایش اشتها نیز می شود.افراد لاغر باید در روز 45 دقیقه پیاده روی سریع یا ورزش های سنگین انجام دهند در این صورت اسید معده این افراد بیشتر ترشح می شود و احساس گرسنگی زیادی می کنند.

توصیه می شود حین پیاده روی تنقلات پرچرب مانند تخمه آفتابگردان و فندق مصرف کنید.افراد لاغر در این 1 ماه باید همراه خود شیرینی های شکری و بسیار شیرین مانند باقلوا و حلوا داشته باشند و هر 1 ساعت یک بار با آب یخ میل کنند.در این یک ماه حداکثر از خوردن نوشیدنی های داغ مانند چای بپرهیزید زیرا آب داغ معده را شستشو می دهد و باعث دفع مواد قندی از بدن می شود.
زندگي بيابان پر پيچ و خمي است که در آن تنها قطب نماي تو, ايمان استHeartshape2
پاسخ }
#3
سلام عزیزم......Wavesmileایستک و دلستر خوبه برا چاقی...و اینکه روزی یدونه یا دوتا قرص مولتی ویتامین ازاون صورتییا اونا هم تاثیر داره.
کوچ پرنده به من اموخت وقتی هوای رابطه سرد است باید...رفت.[/size]
پاسخ }
#4
چگونه چاق شویم
چگونه چاق شویم؟قبل از مطالعه توصیه های موجود در این مطلب، توجه کنید که اگر به کمبود وزن جدی دچار هستید یا به دنبال یک برنامه غذایی صحیح هستید، باید به پزشک متخصص تغذیه مراجعه کنید. آنچه در اینجا خواهید خواند، تنها توصیه هایی مفید و بی ضرر برای تغذیه و فعالیت شما است.عمل کردن به نکات زیر موجب میشود به تدریج وزنتان اضافه شود و چاق شوید، اما فراموش نکنید که اضافه شدن وزن با چاقی (انباشته شدن چربی) متفاوت است، پس داشتن یک برنامه ورزشی مناسب، به قوی شدن و شکل گیری ماهیچه ها کمک میکند و برای شما اندامی متناسب به ارمغان می آورد.

مراحل افزایش وزن و چاق شدن:

چگونه چاق شویم-پنج مرحله برای افزایش وزن و چاق شدن وجود دارد که به این ترتیب است :

۱) میزان کالری یا انرژی ای را که در یک روز معمولی دریافت می کنید، محاسبه کنید. چیزی را تغییر ندهید و همانطور که هر روز می خورید یادداشت کرده و انرژی آن را محاسبه کنید. این کار را می توانید با استفاده از هرم غذایی انجام دهید. این مرحله بسیار اهمیت دارد، پس با دقت این عمل را انجام دهید. همچنین خودتان را وزن کنید.

۲) بعد از انجام مرحله یک ، رژیم از روز بعد شروع می شود؛ بدین ترتیب که ۵۰۰ کالری به آنچه هر روز مصرف می کردید بیافزایید. مثلاً اگر در یک روز معمولی ۲۰۰۰ کالری مصرف می کردید، بقیه ی هفته هر روز ۲۵۰۰ کالری مصرف کنید. بجای اینکه در سه وعده حجم زیادی غذا بخورید و یا اینکه کل روز مشغول خوردن باشید، انرژی روزانه را به ۵ تا ۶ وعده تقسیم کنید و وعده ها را با فاصله ۵/۲ تا ۳ ساعت مصرف کنید. بخاطر داشته باشید باید " زیاد " بخورید تا وزنتان" زیاد " شود.

۳)بدنسازی و ورزش، مرحله مهم دیگری برای افزایش وزن و چاق شدن است.ورزشهای وزنه برداری (از دمبلهای کوچک گرفته تا کار با دستگاههای وزنه برداری) انجام دهید. این هم یکی از مهمترین مراحل افزودن صحیح وزن است و باید به طور صحیح انجام شود. اگر فرصت ندارید که هر روز به باشگاه بروید، چند جلسه حرکات ساده و قابل انجام دادن در خانه را با مربی تمرین کنید و سپس در خانه به ورزش ادامه دهید.

۴)آخر هفته خودتان را وزن کنید. می بینید که پس از یک هفته وزنتان بیشتر شده است. انتظار نداشته باشید یک باره ۴ تا ۵ کیلو اضافه کنید. افزایش وزن به اندازه ۵/۰ تا ۱ کیلو در هفته طبیعی است و بیشتر از این نشان دهنده افزایش بیش از حد چربی در بدن شماست. پس افزایش ۵/۰ تا ۱ کیلو در هفته کافی است، اگر چه کم به نظر می رسد، ولی آخرماه ۵/۲ تا ۴ کیلو می شود.

۵) نکته مهم در مورد افزایش وزن و چاق شدن این است که وقتی وزن شما ثابت شد، در این موقع است که باید مقدار بیشتری غذا بخورید تا وزنتان دوباره بالا برود. بنابراین اگر با رژیمی که اجرا می کنید، وزنتان برای دو هفته ثابت ماند، نشان می دهد که باید به رژیم خود ۲۵۰ کالری اضافه کنید و به همین ترتیب، هر دفعه که طی دو هفته وزن اضافه نکردید، دوباره ۲۵۰ کالری اضافی به رژیم مصرفی تان بیفزایید.

* بسیار مهم : نکات کلیدی در مورد افزایش وزن و چاق شدن چگونه چاق شویم

* از چربی ها دوری کنید! اگر چه هدف شما افزایش وزن است، ولی نباید بیش از حد چربی مصرف کنید. سراغ چیپس و شکلات نروید. غذاهای آماده و سرخ کردنی نخورید. بهترین چیز برای شما غذاهای پر پروتئین و کم چربی است مثل ماهی تن و سایر غذاهای دریایی، سینه مرغ، بوقلمون، گوشت کم چربی، میوه و سبزیجات.

*یکی دیگر از روشهای افزایش وزن و چاق شدن نوشیدن آب است! حداقل روزانه ۲ لیتر ( معادل ۸ لیوان ) یا بیشتر آب بنوشید. البته این مقدار آب زیاد است ولی این مقدار آب برای افزایش وزن لازم است.

*بخوابید! بله بخوابید! راحت ترین کاری که باید انجام بدهید و فراموش شده است. شما باید حداقل ۸ ساعت در شب بخوابید و واقعاً به آن نیاز دارید.


چگونه چاق شویم
*در رژیم غذایی برای چاق شدن‌ از غذاهای کم‌ حجم و پُرکالری مانند کره، عسل، خرما و مغز دانه‌ ها استفاده کنید.

* برخی لاغر‌ها برای چاق شدن سراغ مواد غذایی پُرخطر می‌ روند مثلا میزان روغن غذای شان را زیاد می‌ کنند یا شکر و شیرینی را در رژیم غذایی‌ شان افزایش می‌ دهند؛ در حالی که متخصصین تغذیه چنین روشی را به شدت رد می‌ کنند و معتقد اند این نوع روش‌ ها به سلامت لاغر‌ها آسیب می‌ رساند و حتی احتمال دارد باعث بیماری‌ های قلبی و عروقی شود!

*محیطی که لاغر‌ها در آن غذا می‌ خورند باید دلچسب و مطلوب باشد. فرد لاغری که می ‌خواهد با غذا‌خوردن چاق شود، باید غذایش را در محیطی به دور از استرس بخورد. اگر لاغر هستید سفره ‌تان را رنگین کنید حتی اگر شده با شاخه گلی. غذای تان باید خوش طعم و خوشبو باشد و به هیچ وجه با اصرار دیگران، زیادتر از حد توان‌ تان غذا نخورید چون در این صورت از غذا دلزده می ‌شوید و در دفعات بعدی حوصله خوردن نخواهید داشت.

*زیاد کردن وعده‌ های غذایی یکی از راه‌ های چاق شدن است، حتی اگر در هر وعده میزان غذای مصرفی ‌تان کم باشد.

زمانی که فرد شدیداً کمبود وزن دارد، برای درمان آن، گاهی دارو درمانی نیز لازم است. پزشک باید عدم تعادل هورمونی بدن، افسردگی و دیگر بیماری های غیر ملموس مثل آنورکسیا ۱ و بولیمیا ۲ ( کم خوری و پرخوری عصبی ) را درمان کند. در مورد برخی بیماران، خطر لاغری مفرط زمانی پیش می آید که پس از جراحی، بهبود با کندی صورت گیرد.
یک نوشیدنی پرکالری، پرپروتئین و مناسب برای چاق شدن و افزایش وزن :

موادلازم:
۱) یک لیوان شیر پرچرب
۲) ۳ قاشق غذاخوری پودر شیرخشک
۳) ۲ قاشق غذاخوری بستنی
۴) ۱ قاشق شکلات مایع یا یک چهارم لیوان میوه دلخواه مثل یک عدد موز
۵) عسل یا شکر برای شیرین کردن معجون

روش تهیه معجون برای چاق شدن:
همه مواد را در مخلوط کن ریخته و با هم مخلوط کنید. به این ترتیب یک نوشیدنی مناسب برای میان وعده خود تهیه می کنید.
اگر روزانه یک لیوان از این نوشیدنی را مصرف کنید، ۴۰۰ کالری به انرژی مصرفی تان اضافه می شود.
خدااااى من نگام كن منم هستم angelic0 
پاسخ }
#5
وای خدای من یکی از لاغری زیاد میناله یکی هم مثل من از چاقی زیاد. تورو خدا به من هم کمک کنید من پر خوری عصبی دارم و به هیچ وجه نمیتونم جلوی خودمو بگیرم خیلی از این مسئله رنج میبرم قدم 156و وزنم حدودا 114هست انشاله روزی برسه که همه به وزن ایده الشون برسن...
پاسخ }
گوناگون از وب
loading...
#6
عزیزم اصلا سعی کردی که کمی کمتر بخوری و وزنت پایین بیاد؟
خدااااى من نگام كن منم هستم angelic0 
پاسخ }
#7
اره چندین بار تا حالا رژیم گرفتم ولی فقط دو هفته دوام میارم باز روز از نو و روزی از نو. البته باشگاه هم میرم ولی فایده نداره دیگه خسته شدم از خودم. ..
پاسخ }
#8
من تا یکم عصبی میشم یا فشار درسی و کاری روم زیاد میشه عینه هلوووووووو وزن کم میکنم ... ولی زیاد کردن وزنم اصلا آسون نیست واسم

چند ماه پیشم شدیدترین کاهش وزن عمرمو داشتم ... هنوزم برنگشتم به وزن نرمالم

دکتر تغذیه رفتم اصلا راضی نبودم ... چون یه سری برنامه از پیش نوشته شده داشت ... ینی شرایط مریض اهمیتی تو برنامش نداشت
یه دکتری هست که همیشه میرم پیشش ... دکتر عمومی هم هست ... کلی باهام حرف زد و گفت چجوری با شرایطم کنار بیام و ویتامین اینا داد و واسه غذا هم قراره وعده های غذاییم رو زیاد کنم و برنامه خواب و خوراکم رو منظم کنم ... 2 هفته بعد برم پیشش ببینم چقد تغییر کردم

امیدوارم چاق شم ... چون دارم رنج میکشم ار این لاغری بیش از حد
Flowerysmile
پاسخ }
#9
چاق شدن هم به همون اندازه سخته که لاغر شدن سخته ولی با ورزش کردن حتما نتیجه میگیری باشگاهی که من میرم هستن خانم هایی که باوزن 40و خردهای میان ونتیجه میگیرن فقط باید قبل ورزش و بین ورزش وبعد ورزش خوراکی های پر کالری بخوری
پاسخ }
#10
خانومایی که مبخوان چاق شن.کالریتونو اضافه کنید وهمچنین تعداد وعده هاتونم اضافه کنید.در حین غذا خوردن اب بخورین.لبنیات پرچرب بخورین.معجونی که فقط عشقم نوشته رو بخورین.ورزش کنید.
یه موادی هست بنام قوتو که کرمانیها درست میکنن پودر ماننده که هم میشه خالی خورد هم میشه با شیر خورد اگه سرچ کنید موادش وطرز تهیه اش میادخیلی هم کالریش بالاست
پاسخ }
گوناگون از وب
loading...