تبلیغات
تشریفات مجالس خدمات عروسی

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مصرف این غذاها بعد از ورزش زحمت تمرین شمارا به هدر میدهد
#1
1-فست فودها:غذاهای فوری حاوی پروتئین وکربوهیدرات فراوان هستند اما نباید فراموش کرد که این مواد غذایی دارای مقادیر زیادی چربی ونمک هستند.این مواد بسیار دیر هضم هستند وهمچنین مانع رسیدن مواد مغذی به بدن میشوند همچنین فراموش نکنید که این مواد غذایی دارای کالری بسیار زیادی هستند ومی توانند زحمت تمرین سخت ورزشی شمارا هدر دهند.
2-سالاد:سالاد ترکیب غذایی کاملا سالمی هست وویتامین های مختلفی را به بدن میرساند که میتواند نیاز بدن شما را تامین کند اما باید به این نکته توجه کرد که سالاد دارای مقادیر زیادی فیبر است که هضم ان را طولانی کرده ودرضمن مواد مورد نیاز برای بازیابی انرژی پس از تمرین را برای شما در بر ندارد.
3-برنج قهوه ای:این درست است که این ماده غذایی دارای منابع غنی کربوهیدرات میباشدومیتواند یک منبع مناسب برای انرژی باشداما این ماده غذایی دارای سبوس فراوان بوده وانرژی موجود دران بسیار دیر هضم میشود.
4-شکلات سیاه:با ان که دارای حجم زیادی از انتی اکسیدان میباشد اما استفاده از مواد قندی پس از تمرین به بازیابی وتوانایی شما کمک نخواهد کرد.
بهترین خوراکی شیرین ومفید بعد از تمرین شیر کاکائو بدون چربی میباشد.
پاسخ }


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Bell بي زحمت وزن كم كنيد atefeh 0 632 ۰۷-۰۷-۱۳۹۰, ۰۱:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: atefeh