خوش آمدید ورود یا ثبت نام

تبلیغات
Bia2Aroosi
کانال خانوم گل'
Ads Ads

close
Ads
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مصرف مسکن ها باعث ناشنوایی در خانمها میشود

کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
818
تاریخ عضویت:
بهمن ۱۳۹۰
مدال ها

اعتبار: 154


محل سکونت :
ارسال: #1
مصرف مسکن ها باعث ناشنوایی در خانمها میشود
سلامت نیوز : محققان در تحقیقات پزشکی خود گفتند که زیاده روی زنان در مصرف مسکن ها آنها را تا حد قابل ملاحظه ای در معرض از دست دادن حساسیت شنوایی قرار می دهد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ زنان اکثراً برای تسکین دردهای میگرن یا درد کمر به مسکن ها متوسل می شوند.این تحقیقات همچنین نشان داد که مصرف دو داروی ایبوپروفن (Ibuprofen) یا پاراسیتمول (paracetmol) به میزان دوبار در هفته زنان را در معرض خطر ابتلا به ناشنوایی قرار می دهد.محققان تاکید کردند: هر اندازه میانگین مصرف این نوع از مسکن ها در زنان بیشتر شود به همان اندازه نیز احتمال از دست دادن شنوایی آنها افزایش می یابد.
امضای سیلور رز
خدایا دلم معجزه میخواهد
از آن معجزه هایی که
به هنگامه ی وقوعش خدایا دوستت دارم و
خدایا شکرت میان هق هق گریه هایم گم شود
خدایا دلم معجزه میخواهد
معجزه ای در حد خدابودنت
۲۷-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۴۰ عصر
یافتن سپاس نقل قول



ّبرگزیده مردمی ششمین جشنواره وب ایران در بخش خانواده و کودک
Top of Page
کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نبوده و تمامی حقوق متعلق به © انجمن خانوم گل می باشد