خوش آمدید ورود یا ثبت نام

تبلیغات
Bia2Aroosi
کانال خانوم گل'
Ads Ads

close
Ads
 
امتیاز موضوع:
  • 13 رأی - میانگین امتیازات: 2.77
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نه ماده غذایی برای کم کردن وزن بدون رژیم.

کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
150
تاریخ عضویت:
اسفند ۱۳۹۰
مدال ها

اعتبار: 462


محل سکونت :
ارسال: #1
نه ماده غذایی برای کم کردن وزن بدون رژیم.
اگر نمی‌خواهید رژیم بگیرید اما دوست دارید وزن كم كنید می‌توانید این 9 ماده غذایی را خریداری و یخچال‌تان را با آن پر كنید. اما فراموش نكنید اینها مواد غذایی جادویی لاغركننده نیستند بلكه می‌توانید آنها را جایگزین سایر مواد غذایی روزانه‌تان كنید تا كالری كمتری دریافت كنید و وزنتان را پایین بیاورید. اگر می‌خواهید سریع و راحت وزن كم كنید، این فهرست غذایی كمك‌كننده است.

آب

آب به طور طبیعی جلوی گرسنگی را می‌گیرد. تحقیقات فراوانی نشان داده نوشیدن آب فراوان به كاهش سریع‌تر وزنتان كمك می‌كند. طبق بررسی‌های محققان آلمانی با خوردن روزانه 481 گرم آب، متابولیسم بدن 30 درصد افزایش می‌یابد. در ضمن نوشیدن آب جلوی گرسنگی را هم می‌گیرد و تا حدی سیركننده است.

چای سبز

به جای اینكه معتاد به مصرف چای سیاه و قهوه به دلیل كافئین بالا شوید، چای سبز بنوشید. تحقیقات نشان داده است، مصرف چای سبز متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد و به كاهش وزن كمك می‌كند. این نوشیدنی پرفایده خواص ضدسرطانی دارد و جلوی ناراحتی‌های قلبی‌- عروقی را می‌گیرد.

سالاد روز

خوردن سالاد و سبزیجات قبل از غذا، روشی بسیار سالم و لذت‌بخش برای كنترل اشتها و كاهش وزن است.

شیر

تحقیقات اخیر پژوهشگران نشان داده كلسیم به كاهش وزن كمك می‌كند. البته هنگام خرید لبنیات باید این نكته را مدنظر بگیرید كه لبنیات كم‌چرب تهیه كنید.

سوپ

سوپ، پیش‌غذا یا عصرانه خوبی است. طبق بررسی‌های پژوهشگران دانشگاه penn state افرادی كه به عنوان پیش‌غذا سوپ می‌خورند 100 كالری كمتر در روز مصرف می‌كنند و وزن كم می‌كنند.

غلات كامل

متخصصان توصیه می‌كنند به جای نان سفید و برنج سفید، فیبر بیشتری مصرف كنید و غلات كامل را در برنامه غذایی خود بگنجانید. غلات كامل احساس سیری را القا می‌كنند. در حالی كه غلات تصفیه‌شده حاوی قند بوده و گرسنه می‌كنند. غلات كامل متابولیسم را بهبود می‌بخشد و زمان هضم و جذب مواد غذایی را افزایش می‌دهند.

گوشت مرغ

تحقیقات فراوانی نشان داده است مصرف پروتئین بالا می‌تواند به كاهش چربی و افزایش بافت ماهیچه‌ای كمك كند. مصرف 85 گرم گوشت مرغ بدون پوست حاوی 120 كالری، 26 گرم پروتئین و یك گرم چربی است.

میوه و سبزیجات تازه

فیبرهای محلول و غیرمحلول در كنار مصرف آب، می‌تواند به سوختن چربی‌ها كمك كند.

گریپ فروت

تمامی منابع ویتامین C می‌تواند میزان ترشح انسولین را كاهش دهد و سبب كاهش وزن شود. البته اگر دارو مصرف می‌كنید در رابطه با مصرف همزمان آن با مركبات با پزشك خود مشورت كنید زیرا گاهی این مواد بر هم تاثیر مضر می‌گذارند.
۲۴-۲-۱۳۹۱, ۱۱:۳۴ صبح
یافتن سپاس نقل قول


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  رژیم غذایی سالم و آسان برای کاهش وزن مرمرانه 5 2,056 ۱۳-۷-۱۳۹۳ ۱۱:۲۹ عصر
آخرین ارسال: golbahar1358
  رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه gh_sa 0 2,788 ۲۶-۱۱-۱۳۹۱ ۱۲:۴۶ عصر
آخرین ارسال: gh_sa
Restart-1 رژیم غذایی گیاهی جهت کاهش وزن و تناسب اندام فوری *sadaf* 0 1,024 ۱۵-۵-۱۳۹۱ ۰۲:۲۹ عصر
آخرین ارسال: *sadaf*
  رژیم تک غذایی و خطرات آن sh61ha 0 591 ۱۹-۴-۱۳۹۱ ۰۶:۲۰ صبح
آخرین ارسال: sh61ha
  مقایسه ۵ رژیم غذایی هالیوودی vor0ojak 0 879 ۱۷-۱۱-۱۳۹۰ ۱۲:۰۴ عصر
آخرین ارسال: vor0ojak
  بهترین رژیم غذایی برای گروه خونی شما چیست؟‎ ehsan83 0 801 ۲۵-۱۰-۱۳۹۰ ۱۲:۵۲ صبح
آخرین ارسال: ehsan83
Xeyes عجیب ترین رژیم های غذایی دردنیا مهام 0 632 ۸-۱۰-۱۳۹۰ ۰۷:۴۵ صبح
آخرین ارسال: مهام
  رژیم غذایی قبل از ورزش دومینو 0 630 ۲۰-۹-۱۳۹۰ ۱۲:۲۲ عصر
آخرین ارسال: دومینو


ّبرگزیده مردمی ششمین جشنواره وب ایران در بخش خانواده و کودک
Top of Page
کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نبوده و تمامی حقوق متعلق به © انجمن خانوم گل می باشد