خوش آمدید ورود یا ثبت نام

تبلیغات
Bia2Aroosi
کانال خانوم گل'
Ads Ads

close
Ads
 
امتیاز موضوع:
  • 9 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیش به سوی لاغری!

کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
131
تاریخ عضویت:
دی ۱۳۹۰
مدال ها

اعتبار: 125


محل سکونت :
ارسال: #1
پیش به سوی لاغری!
بعضي از اين چيزها كه بايد يك خط قرمز بزرگ تا
وقتي كه به وزن كاملا موردنظرتون نرسيديد بكشيد اينها هستند:



نمك؛ قند؛ شكر؛ چربي؛ روغن ( به استثناي روغن زيتون ا ونهم روزي يك قاشق
غذاخوري فقط روي سالاد نه براي سرخ كردن)؛ انواع و اقسام سس؛ نوشابه؛ چيپس؛ پفك؛ ترشيجات
؛ هله هوله هاي كم ارزش؛ ماكاراني؛ پاستا؛ پيتزا؛ لازانيا؛ ساندويچها؛ انواع
گوشتهاي فراوري شده مثل سوسيس و كالباس و همبرگر؛ انواع سرخ كردني ها؛ خامه و كره
و سرشير‘ مرباهاي مختلف.



بعضي از چيزها رو هم بايد به صورت كاملا محدود و كنترل شده استفاده كرد مثل:



نان (فقط ناني رو مصرف كنيد
كه با آرد كامل درست شده مثل نان سنگك و يا نان جو)؛ برنج؛ سيب زميني (به هيچ
عنوان سرخ شده مصرف نكنيد و فقط به صورت آب پز يا تنوري) ؛ سبزيجات نشاسته اي مثل
باقالي و نخود سبز وباميه و ذرت را با احتياط مصرف كنيد.



آب به ميزان 6 تا 8 ليوان در طول روز اجتناب ناپذيره. اگر فشار خونتون
پايين نيست روزي دو ليوان چاي سبز مصرف كنيد. در طول رژيم تنها شيريني مجاز تا 5
خرما در طول روز و يك قاشق غذاخوري عسل هست.



براي استارت رژيم بهتر است براي اينكه بدن وارد فاز جديدي بشه و يك شوك خوب
به بدن وارد بياد از رژيم دو روزه پروتئين استفاده كنيد:



صبح ناشتا: دو ليوان بزرگ آب ولرم (تا يكساعت بعد از اون چيزي خورده نشه)



صبحانه: يك ليوان شير بدون چربي + يك خرما



ناهار: پروتئين (شامل گوشت يا مرغ يا ماهي بدون چربي بدون نمك بدون روغن)
به صورت آب پز يا بخارپز يا كبابي به ميزان دلخواه.



شام: مثل ناهار اما ميشه به جاي اون يك ليوان شير بدون چربي خورد.



در طي اين دو روز رژيم پروتئين بايد روزي 3 خرما مصرف كرد. چاي كمرنگ آزاد
هست و خوردن 6 تا 8 ليوان آب ضروريه.



تاكيد ميكنم حتما و حتما بايد روزي 1.5 ساعت پياده روي تند داشته باشيد.
اين مسئله كاملا ضروري هست و پياده روي بايد صددرصد انجام بشه. رژيم بدون ورزش هيچ
ارزشي نداره و بدن رو شل و زشت ميكنه. بايد حتما پياده روي رو انجام بدهيم تا هم
سريعتر لاغر بشيم و هم بدن فرم و حالت خوبي داشته باشه.



بعد از رژيم دو روزه پروتئين در روز سوم به پروتئين مصرفي تون مي تونيد كدو
يا بادمجون و گوجه و سبزيجات اضافه كنيد. در روز پنجم رژيم موارد قبلي رو مي توان
با سالاد مصرف كرد و از روز هفتم رژيم هم دو تا ميان وعده ميوه اضافه ميشه مثلا يك
سيب صبح يك سيب بعداز ظهر. براي سس سالاد هم مي توان از يك قاشق ماست كم چربي + آب
ليموترش تازه+ كمي فلفل استفاده كرد.



استفاده از ماست كم چرب به اندازه روزانه صد گرم براي لاغري بسيار مفيده.



قبل از شروع رژيم صبح ناشتا بعد از بيدارشدن از خواب و رفتن به دستشويي با
لباس خواب خودتون رو وزن كنيد و يادداشت كنيد و دوباره روزهاي بعد هم اينكارو
بكنيد و تفاوت وزنتون رو يادداشت كنيد و در تاپيك هم اعلام كنيد.
امضای matilda
کوههای عظیم پر از چشمه اند و قلبهای بزرگ پر از اشک
(ژوزف رو)
۲۷-۱۰-۱۳۹۰, ۰۹:۲۰ عصر
یافتن سپاس نقل قول
کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
23
تاریخ عضویت:
مهر ۱۳۹۰
مدال ها

اعتبار: 4


محل سکونت : tehran
ارسال: #2
RE: پیش به سوی لاغری!
سلام منم یکم از تجربم تو این راه پر فرازو نشیب بگم
من 83 کیلو بودم قدمم 152 fak(چی بودم)
من کاهش وزنم از سال 83 شروع شد تا پارسال که شدم 55 ClapClap
فقط بگم که : رژیم بدون ورزش یعنی هیچی ( من خودم بیشتر با ورزش کم کردم 8 سال نیمه حرفه ای بدمینتون و بسکتبال بازی میکردم)
مواد غذایی غیبر دارو تو برنامه غذاییتون بگنجونید (باعث سرعت کار روده )
Consolingسبزیجات و بگنجونید بسیار
سعی کنید با توجه به وزن و قد و سن و جنسیت میزان کالری مورد نیاز بدنتون رو کشف مرده و نسبت به اون بخورید که من 10 کیلو وزن اخر خودم بهیمن طریق کم کردم و راحت شدم البته کار اصلی از این به بعد شروع میشه که اونم کنترل و مراقبت Consoling
توصیه دیگه من اینه که مدام روی ترازو نرید دلیل دارم : چون در 1 تا 2 هفته اول اغاز رژیم چون چربی ها در هال آب شدن هستندمسلما 5 کیلو وزن یکهو پایین میاد و شما با مشاهده عدد ترازو زوق زده میشوید ولی مداومت این کار (کنترل وزن روی ترازو ) پشت سر هم ممکنه مایوستون کنه چرا که بعد ازگذشت 1ماه ، 1 ماه و نیم وزن دیگه زیاد پایین نمیاد و این در بعضی افراد (مثل من) بی انگیزگی ایجاد میکنه و امکان داره برنامتون و رها کنید . دلیل این کم شدن وزن هم کاهش چربی ها و رسیدن به مرحله اب شدن گوشت های نازنین بدن میباشد که مرحله سختیه و نیاز به پشتکار و مداومت و 100 البته ورزش داره که به شخصه بدنسازی و توضیه نمیکنم.
روغن رو بشدت کم کنید نمک رو تقریبا حذف کنید جبوبات (بجز عدس که کالری بسیار بالایی داره) بیشتر مصرف کنید .
موفق باشید خانوم گلای جون جونی َ
۲۷-۱۰-۱۳۹۰, ۱۰:۱۳ عصر
یافتن سپاس نقل قول
کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
243
تاریخ عضویت:
شهريور ۱۳۹۰
مدال ها

اعتبار: 180


محل سکونت : اهواز
ارسال: #3
RE: پیش به سوی لاغری!
سلام خانوم گلا.واسه فهمیدن وزن ایده آل و کالری مورد نیاز به این سایت برید
http://www.kermany.com/
توی کادر سمت راست مشخصاتتونو وارد کنید.دقت کنید وزن رو به گرم میخاد وزنتون هرچقد هست بزنید و سه تا صفر بزارید جلوش.موفق باشیدClapClapClap
امضای مرضیه
زندگی را تو بساز.نه بدان ساز که سازند و پذیری بی حرف...
۲۷-۱۰-۱۳۹۰, ۱۰:۵۹ عصر
یافتن سپاس نقل قول



ّبرگزیده مردمی ششمین جشنواره وب ایران در بخش خانواده و کودک
Top of Page
کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نبوده و تمامی حقوق متعلق به © انجمن خانوم گل می باشد