تبلیغات
تشریفات مجالس خدمات عروسی

امتیاز موضوع:
  • 9 رای - 2.89 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چه غذایی برای چه حالت روحی مفید است؟
#1
Personal 
[عکس: Healthy-Food-Every-Day-300x200.jpg]


مواد غذایی بر روی خلق و خوی افراد بسیار موثر است. معمولا غذایی که شب گذشته مصرف کرده بر روی روحیه و اخلاق ما در روز بعد تاثیر میگذارد.

زمانی که غمگین هستید مواد غذایی حاوی ویتامین D و امگا3 مصرف کنید. این مواد موجب شادی و سرحالی شده و آرامش را به شما باز میگرداند.زرده تخم مرغ. نورخورشید. ماهی از این دسته موادغذایی میباشند.

زمانی که استرس دارید ویتامین B مصرف کنید.ماهی قزل آلا. ماست کم چرب. میگو حاوی این ویتامین هستند که با مصرف آن میزان سروتین مغز که موجب ایجاد آرامش میشود را بالا میبرد.

برای تقویت سیستم ایمنی بدنتان از منابع غذایی ویتامین C استفاده کنید. فلفل سبز. گوجه فرنگی. توت فرنگی و ...... سرشار از این ویتامین هستند.

هنگام عصبانیت باید میزان پتاسیم بدن خود را بالا ببرید. سیب زمینی. موز. لوبیا سفید. ذرت حاوی پتاسیم هستند.

اگر از بی خوابی رنج میبرید از مواد غذایی حاوی منیزیم استفاده کنید. اسفناج. عدس. نخود و ... نمونه های از این مواد غذایی هستند.
"ﺩﺭ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺯﻥ یک ﺍﺛﺮ ﻫﻨﺮﯾﺴﺖ ﺷﮑّﯽ
ﻧﯿﺴﺖ.....
ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻪﻃﻮﺭ ﮐﻠّﯽ یک ﺍﺛﺮ ﻫﻨﺮﯾﺴﺖ....
ﺑﻪﺷﺮﻃﯽ ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ ﺭﺍ ﻗﺪﺭ ﺑﺪﺍﻧﺪ ﻭ
ﻧﮕﻬﺶ ﺩﺍﺭﺩ"
ﺳﯿﻤﯿﻦ ﺩﺍﻧﺸﻮﺭ

پاسخ }