خوش آمدید ورود یا ثبت نام

تبلیغات
Bia2Aroosi
کانال خانوم گل'
Ads Ads

close
Ads
 
امتیاز موضوع:
  • 46 رأی - میانگین امتیازات: 3.52
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه تناسب اندام ايده ال داشته باشيم

کاربر خانوم گل

*
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
121
تاریخ عضویت:
مرداد ۱۳۹۰
مدال ها

اعتبار: 106


محل سکونت : ايلام
ارسال: #1
چگونه تناسب اندام ايده ال داشته باشيم
چگونه تناسب اندام ایده آل داشته باشیم؟

وقتی به سونا می‌روید چند لیتر آب در اثر عرق کردن از دست می‌دهید ولی کالری نسوزانده‌اید. بهترین راه برای اینکه بفهمید کالری می‌سوزانید…
۱- پابرهنه راه بروید!
پابرهنه راه رفتن به ویژه در فصل تابستان سبب افزایش جریان خون، قوی شدن استخوان‌ها، زیبا شدن اندام و بهتر شدن خلق و خو می‌شود.
جالب است بدانید ارتباط مستقیم پا با خاک در سلامت پوست و تشکیل سلول‌های پوستی پا موثر است. در ضمن آزاد گذاشتن پا برای مدتی سبب زیبایی ناخن‌های پا و از بین رفتن بوی ناخوشایند پا می‌شود.
۲- برای سوزاندن چربی به سونا نروید!
عرق کردن به این معنی است که حرارت بدن افزایش یافته است اما به این معنی نیست که شما کالری بیشتری سوزانده‌اید. وقتی به سونا می‌روید چند لیتر آب در اثر عرق کردن از دست می‌دهید ولی کالری نسوزانده‌اید. بهترین راه برای اینکه بفهمید کالری می‌سوزانید، اندازه‌گیری ضربان قلب است. هر چه ضربان قلب بالاتر رود یعنی شما چربی بیشتری می‌سوزانید.

۳- فریاد بزنید!
آیا می‌دانستید استفاده از صدا و تفکر راهی برای زیبا کردن اندام و افزایش اعتماد به نفس است؟! وقتی احساس عدم اعتماد به نفس کردید و از اندام‌تان دلسرد شدید کافی است یک توپ بردارید و آن را با نفس خود باد کنید و بعد به آن لگد بزنید. در حین بازی هم با صدای بلند فریاد بزنید «من قوی هستم» استفاده از این جمله حین تحرک سبب از بین رفتن خستگی فکری و افزایش اعتماد به نفس در شما می‌شود. توصیه می‌کنیم ترجیحا این کار را در خانه انجام ندهید.

۴- روابط دوستانه ایجاد کنید.
جالب است بدانید تنها قوی کردن ماهیچه‌ها و سوزاندن چربی‌ها به زیبایی اندام کمک نمی‌کنند. یافتن دوست، محکم کردن روابط، لذت بردن از دقایق تفریح، هم‌‌هدف شدن با دوستان برای رسیدن به اندامی متناسب، پیدا کردن یار و مشوق می‌تواند در دستیابی به فرمی ایده‌ال دخیل باشد.

۵- دنبال رسیدن به فرم بدنی هنرپیشه‌ها و مانکن‌ها نباشید
داشتن اندامی زیبا لازمه کار هنرپیشه‌ها و مانکن‌هاست. به همین دلیل ساعت‌های طولانی در هفته ورزش می‌کنند. اکثر این افراد تمرینات خاص، ۴ تا ۶ روز در هفته هر بار ۹۰ دقیقه با مربیان خصوصی دارند و مجبورند رژیم‌های سخت هیپوکالریک بگیرند. شغل شما هنرپیشگی نیست پس به زیبایی طبیعی احترام بگذارید و فکر سلامت خود باشید.

۶- با کیفیت ورزش کنید.
خیلی‌ها شاکی‌اند که وقت کافی در روز ندارند و نمی‌توانند ورزش کنند. فراموش نکنید کمیت مهم نیست. کیفیت با اهمیت است. وقتی شما وقت کمتری برای ورزش داشته باشید، شدت را بالا می‌برید و در محدودیت زمان از تک‌تک حرکات بدنی بهترین استفاده را می‌برید.
۷- تغذیه مهم‌تر از فعالیت بدنی است!
وقتی صحبت از کاهش وزن به میان می‌آید باید بدانید ورزش تنها ۳۰ درصد اهمیت دارد. تغذیه خوب و تصور مثبت فکری داشتن ۷۰ درصد باقی ماجراست. شما طی چند دقیقه می‌توانید هزار کیلوکالری مصرف کنید اما برای سوزاندن آن به ساعت‌ها ورزش نیاز خواهید داشت. پس مراقب تغذیه باشید
۸- در زمان مناسب، حرکات درست انجام دهید!
برخی مربیان معتقدند ورزش کردن، صبح‌ها، ناشتا چون قند ماهیچه‌ها کم است و بدن مجبور به سوزاندن چربی‌ها می‌شود بهتر است. توصیه می‌کنیم قبل از ورزش صبحگاهی به جای صبحانه برای پیشگیری از، از دست دادن بافت ماهیچه‌‌ای حتما یک عدد میوه بخورید.
امضای ياس سفيد
[تصویر:  8d8a23fd6082.gif]
می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم
۸-۶-۱۳۹۰, ۱۲:۵۶ عصر
یافتن سپاس نقل قول
hodis667

وضعیت :
 
ارسال: #2
چگونه سریع وزن کم کنیم بطوری که بازگشتی نداشته باشد
[تصویر:  936343456343.jpeg]
همه ما دوست داریم که به سرعت وزنمان را کاهش دهیم. هیچ چیز اشتباه تر از این نیست که هر روز با رژیم غذایی تان در کشمکش باشید، برای رعایت قوانین کاهش وزن به خودتان تبریک بگویید سپس متوجه شوید که باید این کار را به صورت طولانی مدت ادامه دهید. اکثر ما حتی یک روز را هم نمی توانیم مدیریت کنیم.

درحقیقت دلایل ژنتیکی پشت این قضیه نهفته است. آیا نداشتن اراده نمی تواند دلیل آن باشد؟ اما ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را جهت کاهش وزن سریع متذکر شویم. اگر نکات زیر را رعایت کنید به شما قول می دهیم هر هفته حدود ۲ کیلو کم کنید.
چگونه سریع وزن کم کنیم؟
۱-مطمئن شوید غذایی که می خورید حاوی مقدار بالایی پروئین و کم چرب است. منابع پروتئین شامل گوشت، تخم مرغ، ماهی،و لوبیاست.
2-مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده را قطع کنید. بله، این یکی از موارد یک رژیم خسته کننده است اما اگر شما مصرف پروئین هایی که حاوی کربوهیدرات تصفیه شده است را ادامه دهید، هرگز سریع وزن کم نمی کنید. شما باید، تغییرات کوچکی در رژیم غذایی تان بدهید. به جای اینکه نان سفید را برای خوردن انتخاب کنید، نان قهوه ای بخورید.
وقتی هوس چیز شیرینی کردید، کیک یا بیسکویت را انتخاب نکنید. یک واحد میوه بخورید.
۳-مصرف الکل را قطع کنید. الکل حاوی مقدار زیادی کالری است و وزن شما را کاهش نمی دهد.
۴-اگر نمی توانید ورزش کنید، حداقل برای پیاده روی برنامه ریزی کنید. برنامه پیاده روی تان باید ۶ هفته طول بکشد حتی اگر وزنتان کم شد، باز هم پیاده روی تان را ادامه دهید تا ماهیچه هایتان تقویت شود.
یک برنامه پیاده روی خوب چیزی شبیه برنامه زیر است:
هفته اول: ۸ کیلومتر در ۱۰ دقیقه، ۳ بار در هفته
هفته دوم: ۱ کیلومتر در ۱۰ دقیقه، ۳ بار در هفته
هفته سوم: کمتر از ۱ کیلومتر در ۱۲ دقیقه، ۳ بار در هفته
هفته چهارم: کمتر از ۱ کیلومتر در ۱۲ دقیقه، ۴ بار در هفته
هفته پنجم: پیاده روی به مقدار کم در ۱۸ دقیقه، ۴ بار در هفته
هفته ششم: پیاده روی به مقدار کم در ۱۶ دقیقه، ۴ بار در هفته
بعد از هفته ششم باید طوری ورزش کنید که از آن لذت ببرید تا انگیزه ای برای ادامه دادن آن داشته باشید. برای این کار یک دستگاه اندازه گیری مسافت تهیه کنید تا مسافتی را که پیاده روی می کنید را اندازه بگیرد.
۵-مصرف لبنیات را قطع کنید. بچه هایی که از شیر مادر تغذیه می کنند چاق تر می شوند.
6-خواب شبانه خوبی داشته باشید. یکی دیگر از موارد خسته کننده رژیم همین است اما اگر بتوانید ۸ ساعت خواب و استراحت داشته باشید کمک فراوانی در کاهش وزنتان می کند.
۷-اگر مقدور است عصاره مواد سبزی مانند اسفناج، خیار، کرفس، سیب، و کیوی را بگیرید و به صورت نوشیدنی هرروز میل کنید.
اگر این نکات و مراحل را دنبال کنید مطمئن باشید که وزنتان به سرعت پایین می آید. فقط به خاطر داشته باشید که آب به مقدار فراوان بنوشید.
۱۱-۶-۱۳۹۰, ۱۲:۲۱ صبح
نقل قول


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  تناسب اندام در 15 هفته گل شقایق 0 2,374 ۲۳-۱۲-۱۳۹۱ ۱۱:۵۰ عصر
آخرین ارسال: گل شقایق
  معجزه رنگ ها در شادابي و تناسب اندام gohare naz 0 385 ۲۵-۱۰-۱۳۹۱ ۱۲:۰۳ عصر
آخرین ارسال: gohare naz
  شاخصی برای اینکه بفهمیم ایا تناسب اندام داریم؟؟؟؟؟؟؟؟ نسیم91 3 2,928 ۳۱-۶-۱۳۹۱ ۰۸:۱۹ عصر
آخرین ارسال: نگار خدادوست
Xeyes رژیم لاغری دسته جمعی هدف:تناسب اندام paria 507 66,028 ۲۷-۶-۱۳۹۱ ۰۸:۲۴ صبح
آخرین ارسال: مهرنوش 212
  هفت راز ملت های مختلف جهان برای تناسب اندام . شبنم * 0 460 ۱۳-۳-۱۳۹۱ ۱۰:۴۶ صبح
آخرین ارسال: شبنم *
  7 توصیه غذایی برای تناسب اندام خوب n.e.d.a 0 570 ۱-۳-۱۳۹۱ ۱۰:۴۶ صبح
آخرین ارسال: n.e.d.a
  هر سوالی در مورد تناسب اندام و زیبایی چهره دارید بپرسید sara 83 152 24,881 ۲۶-۱۰-۱۳۹۰ ۱۲:۰۷ صبح
آخرین ارسال: sara 83
  برای حفظ تناسب اندام، بادمجان مصرف كنید ياس سفيد 1 826 ۲۶-۸-۱۳۹۰ ۱۰:۰۴ عصر
آخرین ارسال: Linda


ّبرگزیده مردمی ششمین جشنواره وب ایران در بخش خانواده و کودک
Top of Page
کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نبوده و تمامی حقوق متعلق به © انجمن خانوم گل می باشد