تبلیغات
تشریفات مجالس خدمات عروسی

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونگی انجام یوگا برای از بین بردن استرس
#1
از فعایت روزانه خسته شدید و نیاز دارید که ذهنتان استراحت کند؟دیگرطاقت و صبر هیچ چیزی راندارید؟می خواهید از استرس و اضطراب دور شوید؟انرژیهای منفی احاطتون کرده؟
شما با این اساناها میتوانید سلامتی بیشتر و همچنین تسلطی بیشتر بر ذهن و جسم خود داشته باشید.وتمرکز را بالا ببرید.
در این حرکتها کاملا صاف بایستیدوکاملا ارام انجام دهید و روی تک تک حرکات تمرکز کنیدوتمام حرکات 10الی 12بار تکرارشود
1-ذخیره اکسیژن:هوارا از بینی به داخل کشیده و بعد از راه بینی خارج کنید(10الی12 بار)
2-نرمش مچ ها:دستهارا به کناره ها و به موازات بدن نگه داشته انگشتهارا جمع کرده ولی منقبض نکنید حال 12بار در جهت عقربه ها ساعت و12بار خلاف ان کاملا ارام بچرخانید.
3-نرمش انگشتان:دستها در کناره بدن به موازات بدن نگه داشته وانگشتان را باز کنید 3ثانیه در همین حالت باشید وبه روی کشش ایجاد شده در این قسمت متمرکز شوید حال دستهارا مشت کرده و حالا روی ان متمرکز شوید.سپس تمام این حرکات یک بار درحالی که دست در جلو وبه موازات بدن میباشد ویک بار در حالی که دستها در بالا میباشد انجام گیرد.
4-ذهنتان را کنترل کنید:روی تک تک حرکات-کششها-انقباظات-انبساط ها تمرکز کرده و به هیچ چیز دیگرفکر نکنید.
پاسخ }