تبلیغات
تشریفات مجالس خدمات عروسی

امتیاز موضوع:
  • 29 رای - 3.52 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
12+1 راه برای تناسب اندام
#1
Restart-1 
   
اگر از وضعیت اندام تان راضی نیستید و ضمنا اهل رژیم گرفتن و سختی کشیدن هم نیستید، باید در نگرش تان نسبت به زندگی و اندام تان تغییراتی ایجاد کنید این مقاله به شما راه هایی برای ایجاد این تغییرات یاد می دهد.

1) غذا خوردنتان را طولانی تر کنید
اگر از آن دسته افراد هستید که از سیر نشدن رنج می برید لازم است زمان غذاخوردن تان را 20 دقیقه افزایش دهید. وقتی تند تند غذا می خورید مغزتان قادر به دریافت پیام پر شدن نخواهد بود. اما اگر در مدت طولانی تری حجم ثابتی از غذا را میل کنید، معده شما با مغزتان هماهنگی بیشتری پیدا می کند.

2) شب ها یک ساعت زودتر بخوابید
استراحت کافی داشته باشید. اگر بدن تان آماده باشد و استراحت کافی را دریافت کرده باشد احساس خستگی نمی کند و برای تامین انرژی مورد نیازش از شما غذا نمی خواهد.

3) سالاد و سبزیجات بیشتری بخورید
خوردن سبزیجات ضمن اینکه کالری کمتری دارد سوخت و ساز بدن تان را افزایش می دهد. برای اینکه میزان کالری دریافتی را به حداقل کاهش دهید می توانید بجای مصرف سس از آبلیمو، سرکه سیب یا بالزامیک و روغن زیتون استفاده کنید.

4) سوپ را در رژیم هفتگی تان بگنجانید
خوردن سوپ چندین حسن دارد اول اینکه کالری کمی دریافت می کنید دوم اینکه معده شما با مایعات پر شده و زود تر احساس سیری می کنید، سوم اینکه این غذای سبک به سیستم گوارشی شما استراحت می دهد و برای وعده شام غذای ایده آلی است. ولی دقت کنید که سوپ تان را با خامه سنگین نکنید.

5) غلات سبوس دار مصرف کنید
غلات سبوس دار مثل جو، جو دوسر و ... ضمن این که کلسترول شما را کنترل می کنند کالری کمتری به بدن شما اضافه می کنند.

6) پیتزای سبزیجات بخورید
شما که عاشق پیتزا و طعم آن هستید و از اضافه وزن هم رنج می برید، باید تغییر ذائقه بدهید. پیتزاهایی که با سوسیس و ژامبون اشباع شده اند هیچ ارزش غذایی ندارند. پیتزای سبزیجات را امتحان کنید تا هم وزن تان اضافه نشود و هم احساس سبکی بیشتری داشته باشید.

7) با نوشابه خداحافظی کنید
شاید ندانید که هر لیوان نوشابه معادل 10 قاشق شکر قند دارد و شاید ندانید که قند مستقیما تبدیل به چربی می شود. پس به جای نوشابه های گازدار شربت ها یا آبمیوه های طبیعی را جایگزین کنید. فریب نوشابه های رژیمی را هم نخورید این قبیل اقلام را فقط برای تبلیغات می سازند.

8)الکل ننوشید
مصرف الکل علاوه بر اثرات ناگواری که بر کبد، روده بزرگ و معده دارد میل شما را به خوردن خوراکی های پر کالری نظیر چیپس و آجیل افزایش می دهد.

9) چای سبز بنوشید
چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان و و یتامین سی است. با افزایش سوخت و ساز بدن، برای بدست آوردن یک اندام متناسب معجزه می کند.

10) یوگا کنید
علاوه بر اثرات زیادی که حرکات کششی یوگا بر اندام دارد، به شما آرامش می دهد و این همان چیزی است که شما برای وزن کم کردن به آن نیاز دارید. حتما خانم های زیادی را می شناسید که در بحران های زندگی و شرایط پر استرس چاق می شوند.

11)آدامس بجوید
جویدن آدامس باعث می شود معده شما مدام ترشح کند و هضم غذا را آسان تر کند و شاید باور نکنید که جویدن آدامس یکی از راه های سوزاندن کالری نیز محسوب می شود.

12) ظرف هایتان را کوچک کنید و با چنگال غذا بخورید
شاید این جمله را زیاد شنیده باشید که شکم سیر می شود ولی چشم نه. اگر ظرف غذای خود را کوچک کنید و با چنگال غذا بخورید می بینید که میلی برای پر کردن مجدد ظرف تان نخواهید داشت. باین ترتیب حدود 100 تا 200 کالری در روز از دست می دهید.

13) روزانه 20 دقیقه پیاده روی کنید.
و اگر این امکان را ندارید 30 دقیقه کارهای خانه را با دور تند انجام دهید. در آخر اندام متناسب و خانه ای تمیز خواهید داشت.
زندگی میکنم ...

حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!!

چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد

بگذار هر چه از دست میرود برود؛

من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد...

حتی زندگی را !!!
پاسخ }


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تناسب اندام در 15 هفته گل شقایق 0 2,434 ۲۳-۱۲-۱۳۹۱, ۱۱:۵۰ ب.ظ
آخرین ارسال: گل شقایق
  30توصیه برای خوش اندام شدن صدالبته اسان گل شقایق 0 1,251 ۲۲-۱۱-۱۳۹۱, ۰۸:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: گل شقایق
  معجزه رنگ ها در شادابي و تناسب اندام gohare naz 0 434 ۲۵-۱۰-۱۳۹۱, ۱۲:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: gohare naz
  شاخصی برای اینکه بفهمیم ایا تناسب اندام داریم؟؟؟؟؟؟؟؟ نسیم91 3 3,185 ۳۱-۰۶-۱۳۹۱, ۰۸:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: نگار خدادوست
Xeyes رژیم لاغری دسته جمعی هدف:تناسب اندام paria 507 73,461 ۲۷-۰۶-۱۳۹۱, ۰۸:۲۴ ق.ظ
آخرین ارسال: مهرنوش 212
  هفت راز ملت های مختلف جهان برای تناسب اندام . شبنم * 0 526 ۱۳-۰۳-۱۳۹۱, ۱۰:۴۶ ق.ظ
آخرین ارسال: شبنم *
  7 توصیه غذایی برای تناسب اندام خوب n.e.d.a 0 646 ۰۱-۰۳-۱۳۹۱, ۱۰:۴۶ ق.ظ
آخرین ارسال: n.e.d.a
  هر سوالی در مورد تناسب اندام و زیبایی چهره دارید بپرسید sara 83 152 25,981 ۲۶-۱۰-۱۳۹۰, ۱۲:۰۷ ق.ظ
آخرین ارسال: sara 83