خوش آمدید ورود یا ثبت نام

تبلیغات
Bia2Aroosi
کانال خانوم گل'
Ads Ads

close
Ads
 
امتیاز موضوع:
  • 17 رأی - میانگین امتیازات: 2.53
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

9 روش برای سوزاندن سریع چربیها

مدیر بازنشسته

****
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
479
تاریخ عضویت:
اسفند ۱۳۸۹
مدال ها

اعتبار: 347


محل سکونت : تهران
ارسال: #1
Package_favorite 9 روش برای سوزاندن سریع چربیها
ه این 9 نکته عمل کنید و ببینید چگونه چربی های بدنتان همانند کره آب میشوند.
بدن انسان بطور قابل ملاحظه ای یک ماشین وفق پذیر است. حتی اگر سال ها و سال ها غفلت کرده اید واجازه دادید پوند پوند چربی در بدنتان انباشته شود، خوشبختانه شما می توانید بسیار سریعتر از آن زمانیکه این چربی ها را جمع کرده اید از شرشان راحت شوید. در این معنا ، زمان در کنار شما است!
این 9 نکته آسان وقابل اجرا را آویزه گوش خود کنید تا نتایج به سرعت سراغتان بیاید

1. از ترازو دوری کنید
یکی از دلایلی که نباید روزانه از ترازو استفاده کنید این است که برای اینکه چربی ها را از دست بدهیم نیازمند ساختن عضلات هستیم. ترکیب بدن و هیکل شما در مقابل آینه مهم تر از آن چیزی است که ترازوها نشان میدهند. شما ممکن است سخت تمرین کنید وتغذیه خوبی داشته باشید و 2.5 کیلو عضله بسازید و از طرف دیگر 2.5 کیلو چربی از دست بدهید. با اینحال ترازوی شما همان وزن را نشان میدهد. البته علی رغم تلاش و پیشرفت شما ارقامی که ترازو نشان میدهد ناامید کننده بنظر میرسد. از ترازو فقط به عنوان یک راهنما کمک بگیرید و ظاهر شما در مقابل آینه، احساس شما و این که چگونه لباسهایتان تن خورتان میشود بهترین شاخص پیشرفت شماست.

2. بتدرج کالریهای خود را کم کنید
اگر بدنبال از دست دادن چربی و لاغر شدن می باشید به یکباره کالری زیادی را ازوعده های غذایی خود کم نکنید.چنین کار اشتباهی سلولهای بدن را به حالت گرسنگی میبرد و باعث کم شدن سوخت و ساز بدن میشود در نتیجه سوزاندن چربیها بسیار سخت تر می شود. برای جلو گیری از کم شدن سوخت وساز بدن هر یکی دو هفته کمی از میزان کالری خود بکاهید.

3. دریافت کالری بدنتان را تغییر دهید
راه حل دیگری که میتوانید بدن خود را فریب دهید بدون اینکه سوخت و ساز بدنتان را کم کنید وجود دارد
بجای اینکه همان مقدار کالری بطور روزانه مصرف کنید هر چند روز یکبار میزان جذب کالری بدنتان را تغییر دهید. اگر در دوران رژیم گرفتن میزان دریافتی کالریتان را یکسان نگهدارید. بدنتان با کم کردن میزان سوخت و ساز خود را وفق میدهد و در نتیجه از سوزاندن چربیها جلوگیری میکند. هورمون ها مسئول تمام این اتفاقات هستند. وقتی که سطح لپتین بالامیرود متابولیسم بدن شما بالا باقی می ماند، وقتی سطح لپتین کاهش میابد، به تبع آن متابولیسم بدن شما بطور چشمگیری کاهش میابد. وقتی میزان کالری کم و یکنواخت میشود میزان لپتین و متابولیسم بدن کاهش پیدا می کند . خوردن کالری بیشتر در بعضی از روزها و مصرف کالری کمتر در روزهای دیگر کمک می کند تا سطح لپتین همیشه بالا باقی بماند.
4. تمریتان با وزنه انجام دهید
تمرینات مقاومتی در از دست دادن چربیها نقش بسزایی بازی میکنند. کار با وزنه باعث سوزاندن کالریها میشود. مطالعات نشان میدهد که برخلاف ورزش ایروبیک، کار با وزنه تا 39 ساعت بعد از تمرین در حال استراحت نیز کالریهای شما را میسوزاند. در ضمن هر اندازه بدنتان عضله داشته باشد به همان اندازه روزانه کالری سوزانده میشود. حتی اگر هدف شما فقط کاهش وزن است شما نیازمند کار با وزنه هستید. این حتی کمک میکند که عضلات بدنتان نیز از بین نرود. در غیر این صورت با از دست دادن عضلات متابولیسم بدن کم شده و تلاش شما برای از دست دادن چربی ها شما را به یک آدم استخوانی با توده های چربی تبدیل خواهد کرد. بیاد داشته باشید که حتی شخص کم اشتهامیتواند درصد بالایی از چربی در بدن خود داشته باشد.

5. تمرینات متناوب با شدت بالا انجام دهید
این به این معناست که بطور متناوب تمرینات باشدت بالا را همراه با ستراحت بین تمرینات تکرار کنید. بدین شکل بهترین نتیجه را در کمترین زمان بدست خواهید آورد. پس از گرم کردن بدنتان شما می توانید به مدت 10 تا 20 ثانیه با بالاترین سرعت ممکن طناب بزنید و به مدت 30 ثانیه با کمترین سرعت ممکن به طناب زدن ادامه دهید و این تمرین را بطور متناوب ادامه دهید. همیشه بیاد داشته باشید که قبل از اجرای چنین تمرینهایی بدن خود را گرم کنید. اگر از آمادگی جسمانی مناسبی برخوردار نیستید با شدت متوسط این کار را انجام دهید.

6. از چربیهای خوب بیشتر بخورید
مصرف به اندازه کافی از چربی های خوب به شما در از دست دادن چربی ، ساختن عضله، و ریکاوری سریعتر بعد از تمرین کمک خواهد کرد. چربی های سالم در ضمن خواص درمانی بی شماردارند از جمله اینکه برای قلب بسیار مفید هستند. اما کدام چربیها خوب هستند. چربیهای چند حلقه ای اشباع نشده همانند امگا 3 که از ماهی و مغز آجیل بدست میاید جزء چربیهای خوب میباشند. چربیهای تک حلقه ای اشباع نشده همانند کره بادام زمینی، روغن زیتون، زرده تخم مرغ وروغن ماهی نیز جزء چربیهای خوب محسوب میشوند.

7. مصرف کربوهیدرات را کم کنید
توجه بیش از حد به رژیم غذایی کم کربوهیدرات طرفداران و مخالفان خود را در میان متخصصین تغذیه پیدا کرده است. نکته مهم این است که شما طرفدار هر کدام از این دو گروه باشید ، کاهش مصرف کربوهیدرات به خصوص به شکل شکر و نشاسته هنگامیکه قصد از دست دادن چربی ها را دارید بسیار کمک خواهد کرد. سالم ترین منابع کربوهیدرات غلات و سبزیجات میباشند. همچنین زمان مصرف کربوهیدرات در سوزاندن چربیها تاثیر دارد. توصیه میشود که از ساعت 3 بعد از ظهر به بعد کربو هیدرات را به حداقل ممکن برسانید. بیشترین میزان کربوهیدرات را صبح و قبل یا بعد از تمرین مصرف کنید.


8. پروتئین مصرفی خود را افزایش دهید
افزایش مصرف پروتئین سوخت و ساز بدن شما افزایش خواهد داد و در حفظ توده عضلانی بدنتان کمک خواهد کرد که همه اینها در سوزاندن چربی کارسازند. در واقع، هنگام پروتئین میخورید بدن شما در مقایسه با زمانیکه چربی یا کربوهیدرات میخورید کالری بیشتری می سوزاند.

9. وعده های غذایی کوچکتر بخورید
6 وعده غذایی کوچک بهتر از 2 یا 3 وعده بزرگ میباشد. این روش تضمین می کند که مواد مغذی لازم را برای ساخت عضله و چربی سوزی برای بدن تامین شود. بدین روش میزان سوخت وساز در هنگام استراحت نیز افزایش میابد. در ضمن بدنتان هیچگاه احساس گرسنگی نمیکند.احساس گرسنگی زمانی اتفاق می افتد که فاصله بین وعده های غذایی طولانی تر باشد.همیشه احساس گرسنگی میتواند نتیجه عکس ایجاد کند. بدن شما شروع به سوزاندن عضلات برای تولید انرژی میکند واین نه تنها باعث افزایش ذخایر چربی بدن میشود بلکه متابولیسم بدن را نیز کند میکند.. این دقیقا مخالف آنچیزیست که می خواهید اتفاق بیافتد.
منبع وب سایت آریا تن ورز پویا http://www.atvp.ir
۱۸-۱-۱۳۹۰, ۰۲:۰۱ صبح
یافتن سپاس نقل قول
مدیر بازنشسته

****
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها:
479
تاریخ عضویت:
اسفند ۱۳۸۹
مدال ها

اعتبار: 347


محل سکونت : تهران
ارسال: #2
RE: 9 روش برای سوزاندن سریع چربیها
کاهش چربی شکم
بی‌شک موادی که معرفی می‌شود تا حد زیادی می‌توانند به کاهش و رفع چربی شکم شما کمک کند…

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ویتامین C
ویتامین C با داشتن قابلیت بالا برای رفع چربی‌ها، قادر خواهد بود چربی‌های ایجاد شده در ناحیه شکم را از بین ببرد، از اینرو، خوردن مرکبات راه مناسبی برای سوزاندن این چربی‌ها است.
با مصرف ویتامین C نه تنها چربی‌های اضافی را به راحتی می‌سوزانید بلکه به سلامت خود نیز کمک می‌کنیم چرا که بدن به این ماده غذایی نیاز مبرم دارد.

لبنیات
محصولات لبنی، یکی دیگر از منابع خوب غذایی هستند که به سوزاندن چربی‌های شکم کمک می‌کنند؛ شیر از جمله محصولات لبنی است که چربی‌ها را به راحتی به اجزای قابل هضم در بدن تبدیل می‌کند.
محصولات لبنی با کاهش و از بین‌بردن تراکم چربی در بدن، به کوچک‌شدن شکم، کمک قابل توجهی می‌کنند، پس بهتر است برای از بین‌بردن چربی‌ های شکم، هر روز یکی از محصولات لبنی را در برنامه غذایی خود بگنجانیم.

بادام زمینی
بادام هندی، بادام زمینی و بادام از جمله چربی‌های خوبی هستند که بدن به آن‌ها نیاز اساسی دارد. مغزها، عمل متابولیسم را در بدن سریع‌تر می‌کنند و با این کار باعث می‌شوند چربی‌های انباشته شده به انرژی تبدیل شوند و سوزاندن چربی‌های شکم سریع‌تر صورت گیرد.

گل کلم
غذاهایی که عمل متابولیسم را افزایش می‌دهند برای سوزاندن چربی‌های شکم مفیدند. از اینرو خوردن سبزی‌جاتی مانند گل‌ کلم، کلم پیچ برای رهایی از چربی‌های شکم، توصیه می‌شود.

چای سبز
چای سبز نیز منبع خوب دیگری از غذاهایی است که به رفع چربی‌های شکم کمک می‌کند و شاید بتوان گفت از میان تمام غذاهای مفید برای از بین‌بردن چربی‌های شکم، این نوشیدنی بهترین انتخاب باشد.
نوشیدن یک فنجان چای سبز در روز، کمک بسیار زیادی در از بین بردن چربی‌های شکم به شما خواهد کرد

منبع:http://www.jokblog.com
۱۸-۱-۱۳۹۰, ۰۲:۰۲ صبح
یافتن سپاس نقل قول


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  11ماده غذایی برای کاهش وزن سریع marss 0 621 ۴-۹-۱۳۹۱ ۰۲:۳۹ صبح
آخرین ارسال: marss
Kbemusedsrv *14 روش آسان برای سوزاندن 200 کالری* *heliya joon* 0 587 ۲۸-۸-۱۳۹۱ ۱۰:۰۶ عصر
آخرین ارسال: *heliya joon*
  روش های آسان برای سوزاندن چربی ها feri22 0 566 ۱-۶-۱۳۹۱ ۰۶:۳۴ عصر
آخرین ارسال: feri22


ّبرگزیده مردمی ششمین جشنواره وب ایران در بخش خانواده و کودک
Top of Page
کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نبوده و تمامی حقوق متعلق به © انجمن خانوم گل می باشد